Digitální agentura zvítězila v tendru na fullservisovou péči o stávající online aktivity pro e-shop Lékáren Agel.
Skupina Agel provozuje v Česku 14 nemocnic, síť poliklinik, lékáren a laboratoří a další specializovaná zdravotnická zařízení. Lékárna Agel s „Hájedničkou“ začíná od května úzce spolupracovat na budování brandu i výkonových aktivitách na podporu online prodeje léčiv, potravinových doplňků a zdravotnických potřeb.
„Cílem naší spolupráce je především navýšení výkonu e-shopu Lékárny Agel a efektivní nastavení on-line kanálů komunikace se zákazníky. Společnost H1.cz ve výběrovém řízení mezi ostatními vynikla svou nabídkou šitou opravdu na míru. Využili všech dostupných informací a návrh spolupráce stál pevně na znalosti naší situace,“ říká Ing. Pavel Hanák, místopředseda představenstva společnosti Repharm, která Lékárny Agel provozuje. „Zapojíme všechny naše služby a plně tak využijeme synergického efektu našich specialistů pod jednou střechou,“ doplňuje Andrea Krejčí, client service director H1.cz.
Agentura H1.cz je součástí skupiny GroupM. Mezi její klienty se počítají firmy jako Budějovický Budvar, Unilever, Česká spořitelna, Tesco, Vodafone či Sazka.