Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Glo hyper+ představuje kampaň se zábavnými kontrasty od Isobaru

© BAT

Nové zařízení na zahřívání tabáku uvádí na trh společnost BAT, podporuje ho kampaň agentury ze skupiny Isobar se spoty od Punkfilm.

Svět tabákového průmyslu se stále častěji zaměřuje na produkty, které pro uživatele představují potenciálně menší riziko. British American Tobacco (BAT) uvádí na trh nové zařízení na zahřívání tabáku pod označením glo hyper+, pro které brandovou kampaň vytvořila kreativní agentura Isobar, člen skupiny Dentsu International.

Kampaň měla vyzdvihnout vlastnosti nového zařízení a zároveň splňovat požadavky všech relevantních právních předpisů a vnitřních směrnic BAT, jak popisuje Client Servis Director agentury Ondřej Vataščin. Styl komunikace vsadil na silnou vizuální exekuci a humor. Vznikla mini série čtyř 15sekundových spotů určených pro sociální sítě a další online kanály.

Reklama
MMcite

Spojujícím prvkem je dvojice pracovně přezdívaná Mrs. a Mr. glo, která si umí se vším snadno poradit. Lehkost, nápad a hlavně zábava jsou u nich vždy na prvním místě. Pro ztvárnění barevného světa glo hyper+ si BAT a kreativní agentura vybraly produkci Punkfilm a režiséra Pavla Soukupa s nezaměnitelným artovým rukopisem.

Spoty budou nasazeny na video platformách a sociálních sítích. „Nové, ještě stylovější, zařízení glo hyper+ nabízí několik unikátních vlastností, které posouvají zážitek z užívání zahřívaného tabáku na další úroveň. Věřím, že tato netradiční kampaň napomůže ještě větší popularitě glo u českých zákazníků,“ uvedl mimo jiné Alan Ostárek, digital executive v BAT.

Vizitka kampaně glo hyper+

Klient: BAT

Kreativní agentura: Isobar Czech Republic, člen skupiny dentsu international

Executive Creative Director: Pavel Flégl

Strategy Director: Tomáš Preněk

Idea Maker / Copywriter: David Podhola

Head of Art: Marek Pařízek

Graphic Motion Designer: Igor Pašek

Account Director: Ondřej Vataščin

Agency Producer: Ivica Šúrová

Social Media: Petra Juranová

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)