Nové zařízení na zahřívání tabáku uvádí na trh společnost BAT, podporuje ho kampaň agentury ze skupiny Isobar se spoty od Punkfilm.
Svět tabákového průmyslu se stále častěji zaměřuje na produkty, které pro uživatele představují potenciálně menší riziko. British American Tobacco (BAT) uvádí na trh nové zařízení na zahřívání tabáku pod označením glo hyper+, pro které brandovou kampaň vytvořila kreativní agentura Isobar, člen skupiny Dentsu International.
Kampaň měla vyzdvihnout vlastnosti nového zařízení a zároveň splňovat požadavky všech relevantních právních předpisů a vnitřních směrnic BAT, jak popisuje Client Servis Director agentury Ondřej Vataščin. Styl komunikace vsadil na silnou vizuální exekuci a humor. Vznikla mini série čtyř 15sekundových spotů určených pro sociální sítě a další online kanály.
Spojujícím prvkem je dvojice pracovně přezdívaná Mrs. a Mr. glo, která si umí se vším snadno poradit. Lehkost, nápad a hlavně zábava jsou u nich vždy na prvním místě. Pro ztvárnění barevného světa glo hyper+ si BAT a kreativní agentura vybraly produkci Punkfilm a režiséra Pavla Soukupa s nezaměnitelným artovým rukopisem.
Spoty budou nasazeny na video platformách a sociálních sítích. „Nové, ještě stylovější, zařízení glo hyper+ nabízí několik unikátních vlastností, které posouvají zážitek z užívání zahřívaného tabáku na další úroveň. Věřím, že tato netradiční kampaň napomůže ještě větší popularitě glo u českých zákazníků,“ uvedl mimo jiné Alan Ostárek, digital executive v BAT.
Vizitka kampaně glo hyper+
Klient: BAT
Kreativní agentura: Isobar Czech Republic, člen skupiny dentsu international
Executive Creative Director: Pavel Flégl
Strategy Director: Tomáš Preněk
Idea Maker / Copywriter: David Podhola
Head of Art: Marek Pařízek
Graphic Motion Designer: Igor Pašek
Account Director: Ondřej Vataščin
Agency Producer: Ivica Šúrová
Social Media: Petra Juranová