Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Gate4ad.com odstartuje online prodej reklamy v Česku a pak i v celé Evropě

V Česku letos v červnu odstartuje první evropská elektronická platforma pro prodej mediálního prostoru ve všech typech médií s názvem Gate4ad.com. Od prosince má být funkční pro všechny země EU a Švýcarsko.

„Je to reakce na celosvětový trend přesunu všech aktivit do online prostředí, což se dotýká také prodeje mediálního prostoru,“ říká Jan Klápa, zakladatel projektu a ředitel společnosti Gate4ad s tím, že zatím má nasmlouváno osm mediálních organizací, včetně televize.

„Elektronická platforma nabídne zadavatelům stejné služby jako současné agentury, umožní nakoupit reklamu ve více zemích najednou a zrychlí objednávání. Médiím zajistí 100procentní platbu reklamního prostoru dopředu a možnost rozšířit si portfolio klientů,“ vypočítává přínosy projektu Klápa, který stojí například i za zpravodajským projektem Zitrek.cz.

Reklama
Know

Hlavní celosvětové komunikační holdingy již podle něj několik let tento trend předpokládají. „Sofistikované on-line platformy postupně doplní standartní ‚kamenné‘ mediální agentury. V USA se již všechna média přes web začala prodávat,“ myslí si Klápa a jako zahraniční příklad uvádí aplikaci Buytvads.com.  Podle něj budou službu využívat spíše malé a střední firmy, pro které bude platforma v případě zájmu poskytovat i klasické mediální poradenství.

Klápa na českém reklamním trhu působí bezmála třicet let. V devadesátých letech pracoval v Procter&Gamble v Belgii a v ČR jako media manager, od roku 1999 vedl agenturu MindShare. Založil a patnáct let vedl společnost Media Investments. Od jejího prodeje v roce 2020 se věnuje novým projektům v oblasti médií. V Gate4ad.com se spolu s ním angažuje skupina českých mediálních profesionálů s dlouhodobými zkušenostmi z mezinárodních mediálních agentur a reklamních zadavatelů. V projektu bude mít majetkový podíl i blíže nespecifikovaný zahraniční investiční fond.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)