V polovině června otevře loňský nováček na trhu, značka Gap, svoji první outletovou prodejnu v Česku. Budou v něm pánské, dámské i dětské kolekce.
Outlet koncept je u Gap součástí globální strategie, přičemž není koncipován jako výprodej starších kolekcí. „Pro tento prodejní kanál je na každou sezónu dedikována speciální kolekce s cílem přiblížit více zákazníkům americký volnočasový styl za skvělou cenu. V nabídce nechybí naše nejlépe prodejné styly z kolekcí Gap Logo či denim,“ uvedl Jan Fahoun, jednatel společnosti CS Retail 1969, která je výhradním distributorem Gap v Česku.
Podle Fahouna jsou pro tento prodejní kanál plánovány globální reklamní aktivity, oddělené od specializovaných prodejen. „Reklamní kampaň koordinujeme s managementem Fashion Arena Outlet a zaměřujeme se primárně na trade marketing. Mechandising, výlohy a klíčové styly budou odpovídat globální strategii, a proto už nebude muset český zákazník pro výhodné nákupy své oblíbené značky Gap létat do amerických outlet center. Navíc nabídka této speciální outletové kolekce se objeví i v online díky oficiálnímu e-shopu gapstore.cz,“ ličí plány značky Fahoun.
V Česku chce Gap primárně rozvíjet síť prémiových specializovaných prodejen a online platformy a minimálně tento rok další outletovou prodejnu otevírat nebude.
V září 2020 odstartovala marketingová kampaň s názvem Hello Česko! a prvním českým ambasadorem se stala výrazná osobnost české a slovenské rapové scény – Majk Spirit. Prodejny má Gap aktuálně v pražském centru Westfield Chodov nebo v obchodním a zábavním centru Forum Nová Karolina v Ostravě.