Přechází ze strategického týmu Ogilvy. V Goodkin se bude starat i o rozvoj byznysu či komunikační strategii agentury.
Tým agentury Goodkin doplňuje Filip Janouch. Jeho primární odpovědností bude business development, komunikační strategie agentury a strategie značek agenturních klientů, jako jsou Assa Abloy, Easy Software, Albi, Letuška.cz či Institut dokumentárního filmu. Janouch opouští Ogilvy po pěti letech. Zde působil nejprve jako account manager, poté přestoupil do strategického oddělení, kde dva roky pracoval jako planner.
„Agentura Goodkin se během prvního roku svého působení dostala ‚na mapu‘. Její další rozvoj je pro mě zajímavou výzvou. Navíc se těším na kontinuální práci na vlastní značce agentury,“ komentuje své nové působiště Janouch.
Má za sebou práci na regionálních i lokálních projektech. Podílel se na strategiích pro Tesco CE. NA českém trhu pracoval mimo jiné pro značky Air Bank, Česká pošta, Českomoravská stavební spořitelna, Dr. Max nebo Trinity Bank. V poslední době se podílel na kampaní Sčítání lidu 2021 pro Český statistický úřad.
Spolumajitel agentury Jan Hlavín k celé věci dodává: „S Filipem máme několikaletou skvělou osobní zkušenost. Chceme mu proto dát maximální prostor pro uplatnění jeho talentu a potenciálu.“