Jarní uvítací kampaň Českých drah od agentury Havas láká cestující opět s pomocí hry se slovy.
První letošní kampaň Českých drah po dlouhé zimě či zákazech cestování mezi okresy vítá cestující. Vybízí je k výletům do přírody, která nabízí mnoho úžasných zastávek podle kampaně, kterou vytvořila agentura Havas, a která poběží v tisku, rádiu, na sociálních sítích a ve venkovní reklamě.
Každý cestující si může vymyslet vlastní poetický název pro svoji zastávku. Inspirací má být série vizuálů s typickými drážními cedulemi uprostřed krajiny. Vymyšlené názvy odkazují na zážitky, které na místě čekají, třeba jako Červánkovice, Měkkomechovice, Kuropěníkov nebo Velký Borůvkov.
Lidovou tvořivost se kampani Českých drah podařilo povzbudit už loni v červenci. Tehdy se dopravce snažil podpořit domácí turistiku rýmovanými slogany, které upřednostňovaly tuzemské destinace. Například jako „Místo Bora Bora zlákala mě Kutná Hora“ a podobně. Na sociálních sítích vzniklo mnoho zábavných parodií a rozšíření, což kampani zase zajistilo širokou mediální pozornost.
Se záměnou slov si pak hrála i loňská červnová kampaň Českých drah od Havasu, v níž se na rodinný výlet k řece Punkvě vydává otec od rodiny „řádně“ vyparáděn.
Vizitka kampaně:
Název: Uvítací kampaň
Klient: České dráhy
Nasazení: 1. 5.- 31. 5.
Mediamix: print, online, out-of-home, rádio
Agentura: Havas Prague
Creative Director: Jakub Kolářík, Petr Čech
Art Director: Jakub Kolářík, Martin Koleják
3D Designer: Martin Koleják
Account Director: Lenka Beránková
Production Manager: Tereza Letfusová