DDeM po deseti letech vystupuje z APRA

© DDeM

Agentura rozšiřuje služby i mimo Public Relations, zdůvodňuje rozhodnutí jednatel Miroslav Dinga.

Agentura DDeM se rozhodla ukončit členství v Asociaci public relations (APRA), do nějž od roku 2011 investovala více než půl milionu korun. „Naše klienty vůbec nezajímá, zda pracujeme s nástroji Public Relations, s reklamou, eventy, POS materiály nebo se sociálními sítěmi. Chtějí od nás navrhnout efektivní komunikační strategii a dosáhnout požadovaného výsledku. V praxi se nám opakovaně potvrdilo, že k úspěchu je potřeba kombinace různých znalostí a nástrojů využívaných ke komunikaci,“ uvedl Miroslav Dinga, jednatel DDeM.

Aktuální krok agentury je tedy vyústěním dřívějšího rozhodnutí soustředit se na tvorbu a realizaci multioborových komunikačních strategií, v nichž služby DDeM pokrývají nejen oblast PR, ale celou šíři marketingové komunikace. Konzultanti společnosti přitom podle firmy přebírají roli projektových manažerů zodpovědných za přípravu a řízení celé kampaně.

„Realizujeme rozsáhlé komunikační kampaně, ve kterých PR aktivity tvoří jen velmi malou část z celkového rozpočtu. Omezovat se ‚jen‘ na oblast PR nám proto nedává smysl. Naopak díky síti našich partnerů dokážeme převzít zodpovědnost za celé spektrum marketingové komunikace a nabídnout klientům dodatečnou přidanou hodnotu,“ doplnil Michal Dolana, jednatel DDeM.

Společnost DDeM založili Michal Dolana a Miroslav Dinga v roce 2003. Mezi její klienty patří firmy jako Teva, innogy, RWE Gas Storage CZ, Konica Minolta, Nokian Tyres, Bonatrans, ale také Český plynárenský svaz nebo Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR. Pod vedením DDeM vznikly například kampaně na podporu topení zemním plynem, na boj s energošmejdy nebo proti kvótám na české potraviny.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk