Asociace online vydavatelů má po dvou týdnech sedm nových členů

Čtrnáct dní od svého vzniku se Asociace online vydavatelů (AOV) výrazně rozšiřuje. Přijala sedm nových členů. Jsou jimi echo24.cz, forum24.cz, e-deniky.cz, krajskelisty.cz, budlive.cz, casopisbarbar.cz a ceskestavby.cz a české reality.cz. Dosah členů AOV teď podle Netmonitoru přesahuje 6 milionů reálných uživatelů.

„Ukazuje se, že naše idea vzbuzuje zájem mezi dalšími významnými hráči na mediálním trhu. Nabíráme na síle, a pokračujeme tak v nastoleném plánu výrazně rozšiřovat svou členskou základnu. Z toho mám radost,“ říká Libor Matoušek, předseda AOV a zakladatel regionální sítě médií Drbna.cz.

Novými členy jsou především zpravodajské weby. Vstupem serverů Echo24 a Forum24 reprezentuje teď asociace tři z top 15 zpravodajských serverů českého internetu. Kromě nich se však k asociaci přidal například také společensko-kulturní časopis Barbar, jihočeský projekt novináře a publicisty Jana Štiftera. Ve stejném regionu působí taky další nový člen, tištěný magazín šéfredaktora Jana Cempírka BUDlive. Řady AOV rozšířily rovněž oborové servery ze skupiny Český Internet, navázané na úspěšné aktivity Iva Stejskala, ceskestavby.cz a ceskereality.cz.

„Abychom povzbudili k členství i další vydavatele, kteří to zvažují, spustili jsme také webovou stránku AOV,“ doplňuje novinky tohoto týdne Libor Matoušek.

Seznam členů nově přistupujících k AOV:

  • echo24.cz
  • forum24.cz
  • e-deniky.cz
  • krajskelisty.cz
  • budlive.cz
  • casopisbarbar.cz
  • ceskestavby.cz a ceskereality.cz
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Pilulka
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Pilulka