Zlata Ulrichová přešla z Rohlik.cz do Billy, povede strategický marketing

Nastoupila na nově vytvořenou pozici ředitelky strategického marketingu pro region střední a východní Evropy. V Rohlik.cz vedla marketing šest měsíců.

Zlata Ulrichová přestup zveřejnila na svém profilu na profesionální sociální síti LinkedIn, podle příspěvku pozici zastává od dubna. Strategický marketing řetězce Billa pro střední a východní Evropu by měla řídit z Rakouska.

Od září loňského roku do dubna byla Ulrichová šéfkou marketingu Rohlik.cz. Na této pozici ji od 1. dubna vystřídal Lukáš Antoš, který byl před tím komerčním ředitelem ve společnosti Cetin.

Zlata Ulrichová, má za sebou dvacet let zkušeností z marketingu v maloobchodním sektoru, zejména v nadnárodních řetězcích. Mimo jiné před svým půlročním angažmá v Rohlik.cz působila téměř pět let v Penny Marketu, kde byla rovněž šéfkou strategického marketingu. Před tím vedla marketing v Aholdu nebo Obi. V minulosti prošla také společnostmi Conoco Philips nebo Sodexo.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC