Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Zlata Ulrichová přešla z Rohlik.cz do Billy, povede strategický marketing

Nastoupila na nově vytvořenou pozici ředitelky strategického marketingu pro region střední a východní Evropy. V Rohlik.cz vedla marketing šest měsíců.

Zlata Ulrichová přestup zveřejnila na svém profilu na profesionální sociální síti LinkedIn, podle příspěvku pozici zastává od dubna. Strategický marketing řetězce Billa pro střední a východní Evropu by měla řídit z Rakouska.

Od září loňského roku do dubna byla Ulrichová šéfkou marketingu Rohlik.cz. Na této pozici ji od 1. dubna vystřídal Lukáš Antoš, který byl před tím komerčním ředitelem ve společnosti Cetin.

Reklama
ČEZ

Zlata Ulrichová, má za sebou dvacet let zkušeností z marketingu v maloobchodním sektoru, zejména v nadnárodních řetězcích. Mimo jiné před svým půlročním angažmá v Rohlik.cz působila téměř pět let v Penny Marketu, kde byla rovněž šéfkou strategického marketingu. Před tím vedla marketing v Aholdu nebo Obi. V minulosti prošla také společnostmi Conoco Philips nebo Sodexo.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)