Zlata Ulrichová přešla z Rohlik.cz do Billy, povede strategický marketing

Nastoupila na nově vytvořenou pozici ředitelky strategického marketingu pro region střední a východní Evropy. V Rohlik.cz vedla marketing šest měsíců.

Zlata Ulrichová přestup zveřejnila na svém profilu na profesionální sociální síti LinkedIn, podle příspěvku pozici zastává od dubna. Strategický marketing řetězce Billa pro střední a východní Evropu by měla řídit z Rakouska.

Od září loňského roku do dubna byla Ulrichová šéfkou marketingu Rohlik.cz. Na této pozici ji od 1. dubna vystřídal Lukáš Antoš, který byl před tím komerčním ředitelem ve společnosti Cetin.

Zlata Ulrichová, má za sebou dvacet let zkušeností z marketingu v maloobchodním sektoru, zejména v nadnárodních řetězcích. Mimo jiné před svým půlročním angažmá v Rohlik.cz působila téměř pět let v Penny Marketu, kde byla rovněž šéfkou strategického marketingu. Před tím vedla marketing v Aholdu nebo Obi. V minulosti prošla také společnostmi Conoco Philips nebo Sodexo.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345