Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Žádná složitá gesta. PRE láká na ekoproud stínohrou

Kampaň společnosti PRE a WMC/Grey chce motivovat cílovou skupinu „světle zelených“ k přechodu na elektřinu z českých obnovitelných zdrojů.

Vizuály vznikly po roce spolupráce PRE a agentury WMC/Grey, jsou určeny pro reklamní plochy Prahy. S claimem „Nemusíte dělat složitá gesta. Přírodě pomůže, když jednoduše přejdete na PREekoproud“ upozorňují na možnost přechodu na elektřinu pocházející z českých obnovitelných zdrojů.

„V kampani pro PREekoproud jsme navázali na čistou komunikační linku, kterou jsme se snažili zase o kousek kreativně posunout. Nešli jsme cestou eko vydírání, ale zvolili jsme insight, že lidé ‚Nemusí dělat složitá gesta‘, aby pomohli životnímu prostředí“, říká David Suda, kreativní ředitel WMC/Grey. Koncept vznikl ve spolupráci se studiem Guts, jež tvoří art directorka a fotografka Jana Bauerová a copywriter Radek Mojžíš.

Reklama
MMcite

Cílem kampaně je pozitivně motivovat nejširší cílovou skupinu takzvaně světle zelených, kterých je 49 procent. Je tedy určena lidem, kteří chtějí pomáhat k lepšímu životnímu prostředí, ale za prvé neví jak a za druhé nechtějí drasticky měnit svůj životní standard.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)