Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Současnou jedničku českého trhu na poli e-shopových řešení zakládal Miroslav Uďan před 11 lety. Nyní odchází z pozice CEO, v níž ho nahradí dosavadní provozní ředitel Samuel Huba (na úvodním snímku).

Nový CEO Shoptetu Samuel Huba působí ve společnosti od roku 2018. V nové pozici se bude soustředit především na růst společnosti v Česku a zdárné provedení expanze do Evropy. „Česko je vyspělá e-commerce velmoc a náročný trh. Shoptet si zde dokázal vybudovat pozici jedničky, což nám dává silné základy pro zahraniční expanzi. Přípravy pro budování naší pozice na nových trzích jsme spustili již v loňském roce, naše ambice pro nadcházející období jsou ale mnohem větší,“ uvádí Samuel Huba. Dosavadní CEO Shoptetu Miroslav Uďan, který společnost před dvanácti lety založil, v ní bude působit i nadále, přesouvá se do strategické role mimo její přímé řízení.

Miroslav Uďan

Samuel Huba se také plánuje zaměřit na samostatnou značku Shoptet Premium i na rozvoj dalších strategických projektů. Mezi jeho cíle bude rovněž patřit nárůst počtu klientů, a to nejen v souvislosti s plánovanou expanzí, ale také s ohledem na rychlý rozvoj společnosti na českém trhu. 

„V Shoptetu odstraňujeme bariéry pro rozjezd online byznysu a mažeme rozdíly v nakupování na velkých a menších e-shopech. Věřím, že budoucnost e-commerce spočívá v různorodosti, a proto je naším cílem pomoct co nejvíce lidem v nastartování a růstu vlastního podnikání. To je důvod, proč budeme v následujících letech přinášet Shoptet na další trhy a pracovat na produktových vylepšeních, které našim zákazníkům na této cestě pomohou,“ doplňuje Samuel Huba.

Na platformě Shoptet jen během loňského roku přibylo více než šest a půl tisíce nových e-shopů, aktuálně ji využívá zhruba 27 tisíc internetových obchodů. Celkový obrat e-shopů na Shoptetu se v roce 2020 téměř zdvojnásobil a dosáhl úrovně 36 miliard korun. V roce 2020 se společnost umístila mezi padesáti nejrychleji rostoucími firmami v České republice dle žebříčku Deloitte Technology Fast 50. Rok 2021 by měl být v tomto ohledu podobný. I z tohoto důvodu patří mezi klíčové letošní cíle nového CEO zvládnutí růstu i rozšíření týmu o desítky nových zaměstnanců.

„S růstem počtu klientů i našimi ambicemi se pojí také růst počtu zaměstnanců. Letos i v dalších letech plánujeme otevřít desítky pozic především ve vývoji, produktu a v péči o naše klienty. Nalezení nových talentů bude jednou z klíčových složek a také mých cílů. V Shoptetu se snažíme nabírat ty nejlepší kandidáty z technologických firem. To se nám daří i v dnešní konkurenci, která mezi nimi panuje,“ dodává Samuel Huba.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist