Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vychutnej si hokej jako král, říkají Krušovice v kampani

Krušovický pivovar připravil k letošnímu šampionátu s kreativní agenturou Isobar, členem skupiny Dentsu, královskou spotřebitelskou soutěž o chytrou televizi s herní konzolí a sto piv k tomu.

Krušovice jsou historicky spojené s podporou českého i mezinárodního hokeje. Tuto vazbu značka neztrácí ani v posledních letech, kdy se situace značně zkomplikovala. V době vzniku kampaně ještě zdaleka nebylo jasné, jestli hokej letos vůbec bude. „Tím spíš to pro nás byla výzva. Chtěli jsme, aby si hokej s námi všichni užili v každém případě. Díky raketově vzrůstající oblibě e-sports a gamingu u milovníků piva v ČR padlo strategické rozhodnutí vydat se právě tímto směrem,“ vysvětluje přístup k soutěži Ivana Nová, brand manažerka Krušovic.

Hlavní část komunikace seznamující zákazníky s krušovickou výzvou se opírá o nový spot z dílny Armada Films, podepsaný režisérem Romanem Valentem. „V příběhu propojuje světy pravých hokejistů a domácích hráčů, nastiňuje děj Michal Kotulek, kreativní ředitel Isobaru.

Reklama
ČEZ

Vedle četného televizního nasazení uvidí diváci kampaň také v on-line prostředí v patnáctivteřinových a šestivteřinových verzích. Další prostor pro aktivaci diváků patří bannerům. Setkat se s výzvou k zapojení se do boje o týdenní výhry v podobě chytré televize s herní konzolí a sta piv či o denní pivní ceny může také návštěvník facebookových stránek či instagramu, pro které připravilo speciální obsah s hrdiny hokejového spotu Bistro Social, specializovaná agentura z rodiny Dentsu.

Pro kampaň vznikly i další materiály určené pro in-store propagaci, zobrazující atraktivní výhry v královské aranži. Ty motivují zákazníky supermarketů ke sbírání kódů z limitované hokejové edice piv Krušovice. Na realizaci klíčového vizuálu spolupracovalo s Isobarem studio Paranormal.

V roce 2019 Krušovice rozdaly 100 lístků do hlediště. „Letos jsme pro naše fanoušky připravili i jejich vlastní turnaj. Jeho finalisté se utkají v LIVE stream přenosu, který svým komentářem doprovodí profi e-moderátoři Ondřej Lelek Kvarda a Richard Tesař. Na vítěze pak čeká nejžádanější herní konzole dneška, borec na druhém místě se zase může těšit na roční zásobu piva“, prozrazuje na závěr Jiří Coufal, senior brand manager Krušovic.

Vizitka kampaně

Klient: Krušovice

Kreativní agentura: Isobar Czech Republic

Executive Creative Director: Pavel Flégl

Creative Director: Michal Kotulek

Strategy Director: Tomáš Preněk

Idea Maker / Copywriter: David Podhola, Jan Rídl

Graphic designer: Michal Kotulek, Miroslav Věšín

Agency producer: Ivica Šúrová

Account Director: Kristína Jíšová

Social Media Director: Sabina Karásková

Produkce spotu: Armada Films

Režie spotu: Roman Valent

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)