Krušovický pivovar připravil k letošnímu šampionátu s kreativní agenturou Isobar, členem skupiny Dentsu, královskou spotřebitelskou soutěž o chytrou televizi s herní konzolí a sto piv k tomu.
Krušovice jsou historicky spojené s podporou českého i mezinárodního hokeje. Tuto vazbu značka neztrácí ani v posledních letech, kdy se situace značně zkomplikovala. V době vzniku kampaně ještě zdaleka nebylo jasné, jestli hokej letos vůbec bude. „Tím spíš to pro nás byla výzva. Chtěli jsme, aby si hokej s námi všichni užili v každém případě. Díky raketově vzrůstající oblibě e-sports a gamingu u milovníků piva v ČR padlo strategické rozhodnutí vydat se právě tímto směrem,“ vysvětluje přístup k soutěži Ivana Nová, brand manažerka Krušovic.
Hlavní část komunikace seznamující zákazníky s krušovickou výzvou se opírá o nový spot z dílny Armada Films, podepsaný režisérem Romanem Valentem. „V příběhu propojuje světy pravých hokejistů a domácích hráčů, nastiňuje děj Michal Kotulek, kreativní ředitel Isobaru.
Vedle četného televizního nasazení uvidí diváci kampaň také v on-line prostředí v patnáctivteřinových a šestivteřinových verzích. Další prostor pro aktivaci diváků patří bannerům. Setkat se s výzvou k zapojení se do boje o týdenní výhry v podobě chytré televize s herní konzolí a sta piv či o denní pivní ceny může také návštěvník facebookových stránek či instagramu, pro které připravilo speciální obsah s hrdiny hokejového spotu Bistro Social, specializovaná agentura z rodiny Dentsu.
Pro kampaň vznikly i další materiály určené pro in-store propagaci, zobrazující atraktivní výhry v královské aranži. Ty motivují zákazníky supermarketů ke sbírání kódů z limitované hokejové edice piv Krušovice. Na realizaci klíčového vizuálu spolupracovalo s Isobarem studio Paranormal.
V roce 2019 Krušovice rozdaly 100 lístků do hlediště. „Letos jsme pro naše fanoušky připravili i jejich vlastní turnaj. Jeho finalisté se utkají v LIVE stream přenosu, který svým komentářem doprovodí profi e-moderátoři Ondřej Lelek Kvarda a Richard Tesař. Na vítěze pak čeká nejžádanější herní konzole dneška, borec na druhém místě se zase může těšit na roční zásobu piva“, prozrazuje na závěr Jiří Coufal, senior brand manager Krušovic.
Vizitka kampaně
Klient: Krušovice
Kreativní agentura: Isobar Czech Republic
Executive Creative Director: Pavel Flégl
Creative Director: Michal Kotulek
Strategy Director: Tomáš Preněk
Idea Maker / Copywriter: David Podhola, Jan Rídl
Graphic designer: Michal Kotulek, Miroslav Věšín
Agency producer: Ivica Šúrová
Account Director: Kristína Jíšová
Social Media Director: Sabina Karásková
Produkce spotu: Armada Films
Režie spotu: Roman Valent