Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

V březnu rostly investice do reklamy jen u televize

Ve třetím měsíci roku vzrostly hrubé investice do televizní reklamy zhruba o 6 procent. TV je tak jediným mediatypem, který nezaznamenal pokles u ceníkové hodnoty reklamního prostoru.

I za první kvartál celkově se reklamní investice do médií meziročně snížily. Nejlépe na tom byla televizní reklama, která v podstatě stagnovala (pokles o 0,3 procenta) a následně printová média se 7procentním poklesem. Ostatní mediatypy klesly dvouciferně.

Březnový pokles se podle monitoringu Nielsen Admosphere dotkl až na televizi všech mediatypů, nejvíce byla poznamenána venkovní reklama.

Reklama
ČEZ
Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)