Týdeník Ekonom pokračuje v image kampani a přidává podcasty

Týdeník Ekonom v těchto dnech spouští další vlnu kampaně na podporu značky a vedle tištěného časopisu a on-line serveru přináší i podcastové seriály.

Kampaň navazuje na podzimní komunikaci se sloganem „Jdeme do hloubky, abyste vy mířili výš“. Znovu využívá minimalistických vizuálů, které rozehrávají nejrůznější témata na pomezí ekonomiky a podnikání.

Autorem kreativní stránky kampaně je, stejně jako na podzim, agentura VCCP. Oproti podzimní kampani se jarní vlna zaměřuje na konkrétní témata, která čtenář v časopisu najde. Například nové příležitosti, inspirace od úspěšných nebo udržitelnost v byznysu.

„Chceme být průvodcem českých podnikatelů ve složitých ekonomických časech,“ říká Petr Kain, šéfredaktor Ekonomu. „Líbí se nám, že stejně jako naše články srozumitelně provázejí čtenáře velkými a komplexními tématy, i naše kampaň vysvětluje myšlenku doslova jedním písmenem.“ Kampaň se objeví v tisku i v digitálních médiích.

Ekonom přináší i obsahové novinky. Pod svá křídla vzal podcast Dana Tržila Na vlně podnikání a plánuje i podcasty ve spolupráci se svými obchodními partnery. „Naši čtenáři mají málo času, ale velký zájem dozvídat se, co se děje kolem nich. V audioobsahu proto vidíme obrovský potenciál,“ uvedl Kain.

Ekonom si klade za cíl poskytovat objektivní a nezkreslené informace pro rozhodování podnikatelů, manažerů, investorů a veřejné správy. Věnuje se tématům z oblasti financí, ekonomiky, podnikání a byznysu. Vychází každý čtvrtek.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia