Týdeník Ekonom v těchto dnech spouští další vlnu kampaně na podporu značky a vedle tištěného časopisu a on-line serveru přináší i podcastové seriály.
Kampaň navazuje na podzimní komunikaci se sloganem „Jdeme do hloubky, abyste vy mířili výš“. Znovu využívá minimalistických vizuálů, které rozehrávají nejrůznější témata na pomezí ekonomiky a podnikání.
Autorem kreativní stránky kampaně je, stejně jako na podzim, agentura VCCP. Oproti podzimní kampani se jarní vlna zaměřuje na konkrétní témata, která čtenář v časopisu najde. Například nové příležitosti, inspirace od úspěšných nebo udržitelnost v byznysu.
„Chceme být průvodcem českých podnikatelů ve složitých ekonomických časech,“ říká Petr Kain, šéfredaktor Ekonomu. „Líbí se nám, že stejně jako naše články srozumitelně provázejí čtenáře velkými a komplexními tématy, i naše kampaň vysvětluje myšlenku doslova jedním písmenem.“ Kampaň se objeví v tisku i v digitálních médiích.
Ekonom přináší i obsahové novinky. Pod svá křídla vzal podcast Dana Tržila Na vlně podnikání a plánuje i podcasty ve spolupráci se svými obchodními partnery. „Naši čtenáři mají málo času, ale velký zájem dozvídat se, co se děje kolem nich. V audioobsahu proto vidíme obrovský potenciál,“ uvedl Kain.
Ekonom si klade za cíl poskytovat objektivní a nezkreslené informace pro rozhodování podnikatelů, manažerů, investorů a veřejné správy. Věnuje se tématům z oblasti financí, ekonomiky, podnikání a byznysu. Vychází každý čtvrtek.