Mediální agentura PHD zajistí i v letošním roce nákup a plánování médií pro sportovní řetězec Sportisimo. Ten aktuálně expanduje a zároveň zvětšuje je vizibilitu na stávajících trzích.
Prostřednictvím mediální agentury bude Sportisimo nakupovat média na více trzích ve všech offline kanálech, hlavně v televizi a v rádiu. Hlavním úkolem agentury PHD bude navrhnout mediální strategii a mediální plán pro reklamní kampaně, které budou v souladu s positioningem značky v České republice, na Slovensku, v Rumunsku, Bulharsku a Maďarsku.
„Spojením se silnou mediální agenturou očekáváme další zefektivnění našeho media mixu a pomoc v rámci plánování médií na všech trzích, kde chceme aktivně komunikovat. Letos poprvé překročíme i hranice České a Slovenské republiky, a pro to potřebujeme kvalitního partnera. V tuzemsku a na Slovensku zase v posledních měsících dynamicky zvyšujeme svou vizibilitu, a očekávání na servis od mediálky jsou tedy stále vyšší a vyšší,“ říká k prodloužení spolupráce marketingový ředitel Sportisima Zdeněk Morávek.
Sportisimo je původem český prodejce sportovního vybavení, který vyrostl z malé firmy založené roku 1999. Společnost má vedle e-shopů aktuálně 188 prodejen v Evropě, přičemž 106 je v České republice a další jsou na Slovensku (45), v Rumunsku (33), Maďarsku (2) a Bulharsku (2). Zákazníci si ve Sportisimu mohou vybrat z nabídky více než 400 různých značek. Hlavním mottem společnosti je „život v pohybu“.