Do šestnáctého ročníku prestižní oborové soutěže Lemur – Česká cena za PR se přihlásilo 182 projektů, což je o meziročně o 50 procent více. Celkem dorazilo rekordních 325 přihlášek. Vyhlášení vítězů je plánováno na 17. června.
Většina projektů soutěží ve více kategoriích, celkem tedy do soutěže pořádané Asociací public relations (APRA) dorazilo rekordních 325 přihlášek. Projekty bude v rámci sedmi hodnotitelských týmů posuzovat padesátka odborníků na firemní komunikaci a PR. Nejobsazenější kategorií je B2C a poněkud překvapivě i media relations. Užší nominace budou oznámeny v polovině května a vyhlášení výsledků je naplánováno na 17. června.
„Meziroční nárůst počtu přihlášek potvrzuje, že PR komunikace je nezbytná v každé době a agentury i in-house profesionálové měli v minulém roce plné ruce práce,“ říká Václav Pavelka, člen výkonné rady APRA zodpovědný za soutěž Lemur.
Všechny kategorie letošního ročníku soutěže jsou velmi dobře obsazené. K nejsilněji zastoupeným patří již tradičně B2C (26 projektů) spolu s kategorií Media Relations (26). Velký výběr slibuje i kategorie Společenská odpovědnost a filantropie (22), Akce a události (21) či Integrovaná komunikace (17) a Technologie, IT (17).
Součástí soutěže bude, jako každoročně, také vyhlášení Tiskových mluvčích roku a udělení Ceny za přínos oboru.
Partnery letošního ročníku jsou Česká centra, ForEvent, STEMMARK a Young Lions. Mediálními partnery se staly oborový časopis Marketing&Media a služba Protext ČTK. Veškeré informace o soutěži a uplynulých ročnících naleznete na webových stránkách soutěže. Další informace jsou dostupné i na FB profilu, Instagramu a Twitteru soutěže.