Agentura 2FRESH do vedení Social Media Marketing divize nasazuje Andreu Bubníkovou.
„S Andy spolupracujeme od podzimu 2020 v roli stratéga pro sociální sítě u našich klientů LEGO a NESCAFÉ Dolce Gusto. Její nadšení, kvalita výsledků i týmový duch nakonec rozhodly o naší společné cestě. Je to člověk, který má Human Centered Design ve své DNA, tak jako my,“ uvedl Kamil Skramuský, jednatel 2FRESH.
Bubníková pod záštitou PR Akademie pro neziskovky a Czechitas proškolila přes 200 nadšenců do sociálních sítí. Její první kroky ve vodách sociálních sítí byly v agentuře Socialsharks. V posledních letech pracovala primárně v reklamní agentuře Alfréd Kašpar, kterou v roce 2016 spoluzaložila. Zorganizovala konferenci Konfera 2018 a vedla komunikaci na sociálních sítích renomovaných značek.
„Fakt, že sociální sítě jsou pro většinu manažerů stále jen malou součástí marketingového mixu vnímám jako výzvu k neustálému vzdělávání sebe i okolí a k nutnosti dělat svou práci kvalitně a efektivně.” konstatovala Bubníková. “Pro své klienty se vždy snažím být partnerem, který je provede světem sociálních sítí, a na kterého se mohou v tomto oboru stoprocentně spolehnout. Věřím, že s 2FRESH dokážeme značkám, i díky letitým zkušenostem v oboru, pomáhat a vytvářet smysluplný obsah, kde dokážeme reflektovat potřeby našich klientů i očekávání koncových zákazníků. Osobně mám z možnosti stát se součástí 2FRESH velkou radost a těším se na všechno, co nás společně čeká.“