Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Samba k Invii či Heurece přidává SportObchod a drogerii Teta

Technologický startup Samba.ai, který se specializuje na personalizaci a automatizaci e-commerce, získal do portfolia další dva významné hráče z českého trhu.

Automatizační funkce Samby testuje už od ledna drogerie Teta. V únoru pak tým pod vedením Davida Vyskočila (na úvodním snímku) přidal do portfolia prodejce sportovního vybavení SportObchod, který hledal řešení pro personalizaci a automatizaci emailové komunikace se zákazníky.

“SportObchod i Teta se řadí k našim nejvýznamnějším klientům a vážíme si jejich důvěry. I když jsme na trhu relativně noví, daří se nám prosadit mezi silnou mezinárodní konkurencí. Bereme to jako znamení, že jdeme správným směrem,” zdůraznil David Vyskočil. Mezi další klienty Samby patří cestovní agentura Invia, srovnávač Heuréka nebo potravinářský e-shop Košík.

Reklama
MMcite

“Těšíme se, že nám Samba.ai pomůže nastartovat naše retenční aktivity, nejen z pohledu email marketingu, ale i ostatních digitálních kanálů. V rámci další aktuální expanze do zahraničí a rozšiřování aktivit do nových sportovních segmentů, potřebujeme komplexní marketingový systém a platformu a já věřím, že Samba.ai je ta správná cesta,“ potvrdil marketingový ředitel SportObchod Ondřej Bumbálek.

Samba se chce v rámci nové strategie více zaměřit na střední a menší e-shopy. Chystá pro ně speciální produkt na bázi umělé inteligence, který jim umožní pracovat s personalizací a marketingovou automatizací, i když nemají široký tým specialistů.

“U menších eshopů se o marketing často stará pouze jeden člověk, občas dokonce sám majitel. Našim cílem je vytvořit pro tento typ eshopů platformu, díky které nastaví analytiku i samotné kampaně na pár kliků. Pomocí umělé inteligence bude nástroj výsledky kampaní průběžně sám optimalizovat a nabízet další kampaně, které navrhne na základě chování zákazníků,” popsal fungování David Vyskočil. Nový nástroj by podle Vyskočila měl být hotový v řádu několika měsíců.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu