Na pozici nahrazuje Martina Svetlíka, který z agentury odchází. V Symbiu vznikly i další dvě pozice – pro PR a digitální strategii.
Nová kreativní ředitelka dříve prošla agenturami Zaraguza a Bubble, v Symbiu pracuje třetím rokem, zastávala pozici Associate Creative Director. „Michaela stojí za našimi oceňovanými projekty, jako je deep fake ‚Projev, který se nikdy nestal‘ pro HBO nebo za kampaněmi, které boří mýty o menstruaci, pro značku Ria. I díky ní si Symbio vloni připsalo rekordních sedmnáct oborových cen a stalo se tak nejoceňovanější českou kreativní agenturou roku. Těším se, jak se pod jejím kreativním vedením bude Symbio dál rozvíjet,“ řekl k tomu Robert Haas, spolumajitel agentury Symbio.
Na pozici kreativního ředitele Pechanová nahrazuje Martina Svetlíka, jenž ze Symbia odchází. „V posledních dvou letech dosáhlo Symbio i přes složité období koronakrize výrazných úspěchů u klientů i v soutěžích, které práci agentury posunuly o pořádný kus dopředu. A taky tu vyrostl v osobě Michaely velký talent, kterému je radost předat vedení,“ uvedl Svetlík.
Vedle nové kreativní ředitelky se agentura rozrostla o další dvě pozice, díky kterým chce klientům nabítet komplexnější služby. „V Symbiu vždy vznikaly kampaně, kde měla myšlenka větší sílu než velikost mediálního budgetu. To samozřejmě ovlivňuje celý proces přípravy konceptu i jeho exekuce, proto je rozšíření kompetencí logickým krokem. Součástí kreativního týmu jsou proto teď i mediální stratég nebo PR managerka,“ vysvětlila Pechanová.
Public a media relations má na starost Zuzana Fuxová. Pracovní zkušenosti sbírala v agentuře Aspen PR, v marketingovém oddělení firmy Slevomat, jako content manažerka pracovala mimo jiné pro českou módní značku Pietro Filipi. V Symbiu má na starost jak klientské, tak interní PR.
Vytváření digitální strategie a dohled nad správou sociálních sítí přebírá Jan Král, který nastupuje na pozici Digital Strategist. V minulosti pracoval v agentuře i na volné noze na kampaních pro klienty jako je Nike, Škoda MB, Colours of Ostrava, Bobcat a Ticketstream.
„Personální změny jsou součástí dlouhodobé strategie agentury dodávat komplexní řešení klientům a reflektovat i přinášet nové trendy v reklamě a customer experience. S tím se pojí i prohlubování konkrétních oborových znalostí v oblastech, v nichž operují naši nejvýznamnější klienti. Stále tak hledáme talenty, kteří doplní tým,“ dodává Zuzana Vlčková, Client Service Director Symbia.