Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

V roli head of group communications bude řídit komunikaci skupiny na patnácti trzích. Do firmy přichází po čtyřech letech v Deloitte, kde byl zodpovědný za PR.

Novým šéfem externí a interní komunikace společnosti Eurowag se stal Michal Malysa. V roli head of group communications bude řídit komunikaci skupiny na patnácti trzích, včetně PR a vztahů s médii, employer brandingu a komunikace na sociálních sítích.

Přechází z poradenské společnosti Deloiite, kde byl čtyři roky zodpovědný za PR a externí komunikaci. Ještě dříve působil pět let ve funkci head of PR v agentuře Grayling. Má bohaté zkušenosti v komunikační oblasti, zejména v oborech obchodního poradenství, technologií a IT, financí a dalších průmyslových odvětvích. Předtím pracoval osm let jako novinář, zejména v TV Nova, Pražském deníku, Českém rozhlase a České televizi.

Reklama
ČEZ

Rapidně rostoucí společnost Eurowag založená v Česku před 25 lety poskytuje integrované platební a technologické řešení zákazníkům v komerční silniční dopravě. Působí na patnácti trzích v Evropě a zaměstnává více než tisíc profesionálů třiceti národností.

„Vím, že to říkají všichni, ale jsem ze své nové role skutečně nadšený. Eurowag jako tuzemská, rychle se rozvíjející firma, která přináší inovativní technologie do oblasti mobility, zaměstnává mnoho chytrých lidí s mezinárodním přesahem. Expanze a vize společnosti a jejích expertů vede Eurowag k tomu stát se fintech lídrem v Evropě i mimo ni. Je mi proto velkou ctí být součástí jejího příběhu,“ říká Michal Malysa, nový head of group sommunications firmy Eurowag.

„Michalův profil dokonale odpovídá naší vizi a hodnotám. Jeho zkušenosti nám nepochybně pomohou značku Eurowag posílit a urychlit naši cestu k tomu stát se inovativním a udržitelným technologickým lídrem v odvětví mobility,“ dodává CEO a zakladatel firmy Eurowag Martin Vohánka.

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)