Matina Zimmermann je vedoucí marketingu Škoda Auto ČR

Na pozici vedoucí marketingu Škoda Auto Česká republika nastupuje Martina Zimmermann. Zkušená manažerka má 12leté zkušenosti na různých marketingových pozicích v oblasti automotive, poslední dva roky působila v tuzemském zastoupení mladoboleslavské automobilky.

Jejím hlavním úkolem na nové pozici bude plánování marketingových a sponzoringových aktivit, řízení produktové strategie a další posilování postavení značky Škoda na českém trhu. Ve funkci nahrazuje Petra Janebu, který bude nově zodpovědný za rozvoj prodeje automobilky Škoda Auto na čínském trhu.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)