Rohlik.cz má v Česku nové posily. Vedení marketingu největšího tuzemského online supermarketu se od 1. dubna ujímá Lukáš Antoš. Ve své pozici chief marketing officer (CMO) střídá Zlatu Ulrichovou. Na pozici PR manažerky a mluvčí Rohlik.cz nastupuje Denisa Morgensteinová.
Lukáš Antoš do Rohlik.cz přichází ze společnosti Cetin, kde působil jako komerční ředitel. Předtím vedl Telco a Retail CEE ve společnosti BNP Paribas Cardif. Marketingu šéfoval také ve společnosti Telenor. Před rokem 2013 řídil brand a komunikaci v O2, předtím vedl marketing ve společnosti U:fon či marketing rezidentního segmentu ve Vodafone.
„Rohlik.cz nabízí skvělé potraviny a skvělou službu. V rámci vedení týmu chci pokračovat v dalším zlepšování už teď perfektní zákaznické zkušenosti. Nabídneme nové inspirace, aby si lidé mohli s Rohlíkem kvalitní jídlo užít i nad rámec samotného nakupování. Druhou prioritou je zařazení vyšší rychlosti v oblasti CRM a marketingové automatizaci celkově,” říká Lukáš Antoš.
Denisa Morgensteinová před příchodem do Rohlíku působila jako PR a content manažerka ve společnost Zonky, která je součástí skupiny PPF. Vedla také PR komunikaci nového divadelního videoportálu Dramox. Předtím pracovala na pozici tiskové mluvčí a manažerky komunikace KDU-ČSL. Jako redaktorka působila například v České televizi, před rokem 2016 pracovala na komunikačních projektech na Úřadu vlády ČR.