Reklama
Megaboard

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným tendrům vede agentura i žebříček Compitches.

Poslední vydání reportu RECMA Quali-pack posunulo Knowlimits do vedení žebříčku mediálních agentur v České republice. Report hodnotí agentury nejen podle výše obratu, ale především podle kvalitativních aspektů, jako je přístup k novým tendrům, účast v oborových soutěžích nebo typ klientů, pro které mediální agentura pracuje.

„Výsledky RECMA dobře charakterizují způsob, jakým naše týmy pracují. Jsem rád, že ovoce nese i personální posilování v průběhu loňského roku, které pokračuje i letos,“ říká Jan Vidím, CEO Knowlimits (na úvodní fotografii první zprava). „Našim klientům dlouhodobě poskytujeme kvalitní služby za velmi zajímavých podmínek, což nyní potvrzuje i nezávislá analýza RECMA.“

Kvalitativní hodnocení je založeno na dvou skupinách kritérií – vitalita a struktura. Pod vitalitou se rozumí konkurenceschopnost v tendrech zadavatelů. Hodnocení se provádí jednou ročně a zároveň tři roky po sobě. Tím se sleduje, zda jsou výkony konzistentní. Další jsou kritéria struktury zkoumající hlavně disponibilní zdroje agentury, tedy počty specialistů v jednotlivých sekcích – digital, data & analýzy nebo obsah & eventy. Oblast struktury zohledňuje také počet velkých zadavatelů, lokální propojení nebo sílu vztahů s klienty.

„Agentura Knowlimits dosáhla nejvyššího stupně hodnocení na českém trhu a získala 17 bodů, takzvaný ‚high profile‘. Obsadila tak první místo mezi mediálními agenturami (nezávislými i síťovými) v ČR,“ vysvětluje Beatrice Goursaud z hodnotícího institutu RECMA a dodává: „Hledisko vitality vychází pro Knowlimits lépe než žebříček struktury. Ve vitalitě získala agentura vůbec nejlepší skóre v České republice, a to 10 bodů.“

Knowlimits získala prvenství i v žebříčku RECMA Compitches 2020, který hodnotí úspěšnost v nových mediálních tendrech. „Hlavně druhá polovina loňského roku byla z pohledu účasti v tendrech velmi náročná. Proto nás těší, že jsme jako jediní získali známku A+,“ dodává Jan Vidím.

Podle RECMA Compitches Report obdržela Knowlimits 27 bodů. Díky úspěšně uzavřeným tendrům vede agentura i v hodnocení RECMA New-biz. 

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále