Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným tendrům vede agentura i žebříček Compitches.

Poslední vydání reportu RECMA Quali-pack posunulo Knowlimits do vedení žebříčku mediálních agentur v České republice. Report hodnotí agentury nejen podle výše obratu, ale především podle kvalitativních aspektů, jako je přístup k novým tendrům, účast v oborových soutěžích nebo typ klientů, pro které mediální agentura pracuje.

„Výsledky RECMA dobře charakterizují způsob, jakým naše týmy pracují. Jsem rád, že ovoce nese i personální posilování v průběhu loňského roku, které pokračuje i letos,“ říká Jan Vidím, CEO Knowlimits (na úvodní fotografii první zprava). „Našim klientům dlouhodobě poskytujeme kvalitní služby za velmi zajímavých podmínek, což nyní potvrzuje i nezávislá analýza RECMA.“

Kvalitativní hodnocení je založeno na dvou skupinách kritérií – vitalita a struktura. Pod vitalitou se rozumí konkurenceschopnost v tendrech zadavatelů. Hodnocení se provádí jednou ročně a zároveň tři roky po sobě. Tím se sleduje, zda jsou výkony konzistentní. Další jsou kritéria struktury zkoumající hlavně disponibilní zdroje agentury, tedy počty specialistů v jednotlivých sekcích – digital, data & analýzy nebo obsah & eventy. Oblast struktury zohledňuje také počet velkých zadavatelů, lokální propojení nebo sílu vztahů s klienty.

„Agentura Knowlimits dosáhla nejvyššího stupně hodnocení na českém trhu a získala 17 bodů, takzvaný ‚high profile‘. Obsadila tak první místo mezi mediálními agenturami (nezávislými i síťovými) v ČR,“ vysvětluje Beatrice Goursaud z hodnotícího institutu RECMA a dodává: „Hledisko vitality vychází pro Knowlimits lépe než žebříček struktury. Ve vitalitě získala agentura vůbec nejlepší skóre v České republice, a to 10 bodů.“

Knowlimits získala prvenství i v žebříčku RECMA Compitches 2020, který hodnotí úspěšnost v nových mediálních tendrech. „Hlavně druhá polovina loňského roku byla z pohledu účasti v tendrech velmi náročná. Proto nás těší, že jsme jako jediní získali známku A+,“ dodává Jan Vidím.

Podle RECMA Compitches Report obdržela Knowlimits 27 bodů. Díky úspěšně uzavřeným tendrům vede agentura i v hodnocení RECMA New-biz. 

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345