Komunikační tým skupiny Heureka Group od března vede Martin Žabka, který nastoupil na nově vytvořenou pozici šéfa komunikace celé skupiny. Zodpovědný bude za mediální komunikaci, interní komunikaci, sociální sítě a za oblast firemní odpovědnosti pro devět zemí regionu CEE, v nichž celá skupina Heureka působí.
„Heureka Group je nejsilnějším hráčem e-commerce v regionu CEE a během příštích let má ambici stát se největším online tržištěm v Evropě. Jedním z mých hlavních cílů bude posilovat pozici skupiny jako lídra evropského online nakupování,” říká Martin Žabka a dodává: „Mám radost, že stávám součástí firmy, která má skutečný každodenní vliv na lidi a jako bonus má jedinečnou firemní kulturu.“
Jedním z dalších Žabkových cílů bude posílení Heureky jako klíčového partnera pro značky i e-shopy jako poskytovatele datových analýz a statistik o nákupním chování zákazníků ze všech devíti zemí.
Martin Žabka získal více jak dvacetileté profesní zkušenosti v public relations, interní komunikaci a CSR ve společnostech O2, CETIN, Siemens, Sport Invest Group, Honeywell, nebo Novartis. Bohatou komunikační praxi doplnil i v PR agentuře AMI Communications, člena globální komunikační sítě Edelman.