Nová brandová kampaň České spořitelny od agentury VMLY&R se snaží zvedat sebevědomí obyvatel Česka. Odstartovala se světelnou show stovky dronů.
„Jste #silnější, než si myslíte“ je hlavní sdělení kampaně České spořitelny, jejímž cílem je povzbudit českou společnost a dodat Čechům sebevědomí a víru v sebe samé. Kampaň v úterý 6. dubna odstartovala show stovky dronů, které nad Pražským hradem rozsvítily mimo jiné nápis #silnější. Projekt zároveň představuje start nového dlouhodobého komunikačního konceptu Spořitelny spojený s mottem „Ať se daří“.
„Záleží nám na tom, aby se lidem v České republice dařilo, a věříme, že prosperita se odvíjí také od víry ve vlastní schopnosti. Sebevědomí každého z nás může přispět k tomu, aby se dařilo lépe celé zemi,” vysvětluje pozadí kampaně Monika Hovorková, která v České spořitelně zodpovídá za značku a komunikaci, pozadí kampaně.
Nový komunikační koncept vychází mimo jiné z toho, že Češi obecně příliš sebevědomí nemají. To potvrdil i průzkum společnosti Ipsos pro Česko v datech, z něhož spořitelna cituje na webu kampaně. Z průzkumu mimo jiné vyplynulo, že podle 54 procent lidí je sebevědomí Čechů nižší, než by mělo být a 33 procent lidí má podprůměrné sebevědomí. Chvíli, kdy jsme byli jako národ silní si nedokáže vybavit 45 procent lidí a 47 procent podnikatelů nedokáže jmenovat silný byznysový vzor.
„Chceme lidi inspirovat a ukázat jim, že v každém je něco, na co může být hrdý a že vzájemná podpora zvyšuje sebevědomí a prosperitu celé společnosti. Kampaní ‚Jste #silnější, než si myslíte‘ zároveň zahajujeme nový dlouhodobý komunikační koncept. K našemu logu přidáváme nově i podpis ‚Ať se daří‘, který ve třech slovech shrnuje poslání Spořitelny,“ doplňuje Hovorková.
Spoty kampaně, kterou navrhla kreativní agentura VMLY&R, vznikly v produkci Boogie Films a na jejich tvorbu dohlížel skandinávský režisér Martin Werner. První z nich běží v průběhu dubna. Doprovází ho píseň Stand By Me od Bena E. Kinga.
Kampaň bude možné vidět ve všech mediatypech v průběhu celého roku. Vedle televizních spotů poběží v tradičních i on-line médiích, na outdoorových plochách či sociálních sítích Facebook a Instagram, na kterých si mohou lidé vytvořit kreativní AR filtry. Součástí kampaně bude i nový profil České spořitelny v rámci hudební streamovací služby Spotify.
Spořitelna v rámci kampaně spolupracuje s řadou předních influencerů, jako jsou Smusa, Jitka Nováčková, Beha, Lenka Vacvalová, Pedro, Pavel Berky či Lucie Minářová.