Konference sledující trendy a inovace v oblasti výzkumu začíná už ve středu. Probíhá online a zdarma.
Ve středu 14. dubna začíná dvoudenní konference IIEX Europe, která se zaměřuje na budoucnost výzkumu trhu a zákaznických vhledů. Akce pořádaná společností GreenBook probíhá online a je přístupná zdarma. Veškerý živý obsah je zároveň přístupný on-demand
Pořadatelé slibují, že ani přes virtuální formát eventu nepřijdou účastníci o možnost networkingu. Komunitní prvky akce umožnují zasílání soukromých zpráv dalším zúčastněným či oslovování řečníků.
Konference se opět zaměřuje na novinky, trendy a inovace ve výzkumu. Mimo jiné se na bude rozebírat, jak si značky mohou s pomocí výzkumu lépe zajistit své místo v budoucnosti a měnících se očekávání zákazníků. O vlastní přístup k měření zdraví značky v této souvislosti se podělí Richie Heron, viceprezident pro metodologii ve společnosti Toluna, a výkonná ředitelka Harris Interactive Susan Vilder.
Dál pak například Neil Barrie, globální CEO TwentyFirstCenturyBrand, poradí jak dostat insight a strategii značky k lidem, kteří skutečně rozhodují a využije k tomu své zkušenosti z práce pro Airbnb, Snapchat či Pinterest, Výkonná ředitelka Keen as Mustard Lucy Davison pak výzkumným společnostem ukáže, jak navázat lepší vztahy s novináři, zlepšit si tím vlastní mediální obraz a s jeho pomocí oslovit více klientů i lidí, kteří se účastní průzkumů.