Agentura zahájila proces rebrandingu, jehož součástí je i změna sídla. Merkle vede Daniel Urminský.
Tuzemská odnož nadnárodní sítě Dentsu oznámila vyčlenění služeb v oblasti digitálních technologií, které dosud v Česku poskytovalo pod hlavičkou Isobar technologies, pod značku Merkle. V jejím čele zůstává Daniel Urminský, který stojí za růstem společnosti v oblasti rozvoje digitálních technologií,i CRM, marketingové automatizace a datové analýzy.
Přejmenování české pobočky je v souladu se strategií mateřské společnosti Dentsu, která posiluje klíčový byznys zaměřený na Customer Experience Management (CXM – řízení zákaznické zkušenosti). Merkle se tak stává i na českém trhu fullservisovou CXM agenturou zajišťující komplexní služby v oblasti řízení obchodu, zákaznické spokojenosti a marketingové automatizace.
„Jasnou definicí služeb pod značkou Merkle dokážeme našim klientům nabídnout ještě rozsáhlejší expertizu a kompletní agenturní servis. Díky zázemí značky Merkle, která celosvětově zaměstnává šestnáct tisíc oborově orientovaných specialistů na CXM, budou mít naše aktivity globální přesah a umožní nám expandovat na další trhy. Věřím, že reference úspěšně realizovaných českých projektů spojených s technologiemi, jako jsou Salesforce nebo Microsoft, plánované expanzi pomohou,“ uvedl Daniel Urminský.
Souběžně s rebrandingem se pražská centrála Merkle přestěhovala do kancelářského komplexu ArtGen v Praze-Holešovicích. Sídlí tak pod jednou střechou s Dentsu Česká republika. Nové prostory umožní plánovaný růst týmu Merkle, poskytnou zaměstnancům více komfortu a zázemí pro práci i relaxaci. Zároveň jsou plně adaptované na nový styl fungování daný aktuální pandemickou situací. Významný růst týmu je plánován také v Brně, kde firma působí již od roku 2017.