Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Isobar technologies se mění na Merkle, sestěhovává se s Dentsu

Agentura zahájila proces rebrandingu, jehož součástí je i změna sídla. Merkle vede Daniel Urminský.

Tuzemská odnož nadnárodní sítě Dentsu oznámila vyčlenění služeb v oblasti digitálních technologií, které dosud v Česku poskytovalo pod hlavičkou Isobar technologies, pod značku Merkle. V jejím čele zůstává Daniel Urminský, který stojí za růstem společnosti v oblasti rozvoje digitálních technologií,i CRM, marketingové automatizace a datové analýzy. 

Přejmenování české pobočky je v souladu se strategií mateřské společnosti Dentsu, která posiluje klíčový byznys zaměřený na Customer Experience Management (CXM – řízení zákaznické zkušenosti). Merkle se tak stává i na českém trhu fullservisovou CXM agenturou zajišťující komplexní služby v oblasti řízení obchodu, zákaznické spokojenosti a marketingové automatizace.

Reklama
MMcite

„Jasnou definicí služeb pod značkou Merkle dokážeme našim klientům nabídnout ještě rozsáhlejší expertizu a kompletní agenturní servis. Díky zázemí značky Merkle, která celosvětově zaměstnává šestnáct tisíc oborově orientovaných specialistů na CXM, budou mít naše aktivity globální přesah a umožní nám expandovat na další trhy. Věřím, že reference úspěšně realizovaných českých projektů spojených s technologiemi, jako jsou Salesforce nebo Microsoft, plánované expanzi pomohou,“ uvedl Daniel Urminský.

Souběžně s rebrandingem se pražská centrála Merkle přestěhovala do kancelářského komplexu ArtGen v Praze-Holešovicích. Sídlí tak pod jednou střechou s Dentsu Česká republika. Nové prostory umožní plánovaný růst týmu Merkle, poskytnou zaměstnancům více komfortu a zázemí pro práci i relaxaci. Zároveň jsou plně adaptované na nový styl fungování daný aktuální pandemickou situací. Významný růst týmu je plánován také v Brně, kde firma působí již od roku 2017.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)