Hobby market Hornbach v duchu claimu své letošní jarní kampaně „Zahrada může být kdekoliv“ oživuje zelení nudné křižovatky, vchody do metra i vraky aut. Za nápadem stojí německá agentura Heimat.
Hlavní úlohu hraje v kampani spot. Centimetr po centimetru je na záběrech možno vidět začátek tvorby obrovské vertikální zahrady na do té doby nevýrazné fasádě domu u rušné křižovatky.
Výsadba zahrady potrvá devět dnů. Na konci bude gigantická reklama společnosti Hornbach a také obrovská zahrada na jinak anonymní křižovatce. V průběhu kampaně budou navíc v rámci evropských metropolí tvořeny další dočasné zahrady, které si pohrají se symboly odvrácené strany města jako jsou odstavené vraky aut, reklamní sloupy ale i vstup do metra. Na závěr budou všechny použité rostliny z jednotlivých projektů darovány místním obecně prospěšným společnostem.
„Touha po zeleni je nezlomná,“ říká Thomas Schnaitmann, brand manager německého Hornbachu, a dodává: „Naše kampaň konkrétně ukazuje, že místo pro zahrádku má každý. Může vzniknout všude, ať už vertikálně na velké stěně domu či jednoduše na balkoně.“
V České republice kampaň odstartovala v pondělí 19. dubna a poběží až do 16. května. K vidění bude v online, televizi i rozhlasu. Fanoušci na Facebooku a Instagramu měli příležitost vidět spot jako první.
Detaily kampaně
Klient: Hornbach
Claim: „Zahrada může být kdekoliv.“
Agentura: Heimat, Berlin
Produkce: Liesel Filmproduktion GmbH
Režie: Jonas Schubert
Sounddesign: Loft Tonstudios GmbH