Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.

Agentury ze sítě WPP mají dalšího společného člověka ve vedení. Dita Stejskalová, která vede Ogilvy PR & Influence a stará se též o marketingovou podporu Ogilvy, bude nově z pozice chief marketing officer dělat to samé i pro VMLY&R.

„VMLY&R je symbolem skvělé kreativní agentury, na tom budeme její komunikaci stavět. Zohledníme také expertízu Geometry na commerce a sportovní marketing, kterou s sebou agentura do VMLY&R přináší,“ uvedla pro MAM Dita Stejskalová.

Zmiňovaná fúze Geometry a VMLY&R, která se na českém trhu odehrává, je další ukázkou toho, jak se více upravuje struktura sítě WPP.  VMLY&R a Ogilvy ale spojování nečeká, dál budou vystupovat samostatně. Aktuální změny souvisejí s propojováním jejich zázemí a dalšímu zužování spolupráce.

To se projevuje i na vedoucích pozicích. Vedle Dity Stejskalové jako společného CMO, už mají VMLY&R a Ogilvy i společného CEO, kterým je Ondřej Obluk. Pro obě agentury je též stejný chief strategy officer Jakub Hodboď, social director Barbora Šumanská, finanční ředitel Lukáš Vaculík a HR ředitelka Žaneta Lohrová.

Další pozice fungují dál odděleně. Například client service director pro Ogilvy je Vlastimil Hladík, ve VMLY&R funkci zastává Iva Welker. Ta za agenturu zároveň sedí v prezidiu Asociace komunikačních agentur, když v něm vystřídala někdejšího šéfa VMLY&R Daniela Živicu, jenž z agentury odešel. VMLY&R také stále čeká na nástup nového ředitele kreativy, jenž má nahradit Doru Pružincovou, která v březnu přešla do DDB. „Jméno již brzy oznámíme,“ slíbila Dita Stejskalová.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345