Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
Agentury ze sítě WPP mají dalšího společného člověka ve vedení. Dita Stejskalová, která vede Ogilvy PR & Influence a stará se též o marketingovou podporu Ogilvy, bude nově z pozice chief marketing officer dělat to samé i pro VMLY&R.
„VMLY&R je symbolem skvělé kreativní agentury, na tom budeme její komunikaci stavět. Zohledníme také expertízu Geometry na commerce a sportovní marketing, kterou s sebou agentura do VMLY&R přináší,“ uvedla pro MAM Dita Stejskalová.
Zmiňovaná fúze Geometry a VMLY&R, která se na českém trhu odehrává, je další ukázkou toho, jak se více upravuje struktura sítě WPP. VMLY&R a Ogilvy ale spojování nečeká, dál budou vystupovat samostatně. Aktuální změny souvisejí s propojováním jejich zázemí a dalšímu zužování spolupráce.
To se projevuje i na vedoucích pozicích. Vedle Dity Stejskalové jako společného CMO, už mají VMLY&R a Ogilvy i společného CEO, kterým je Ondřej Obluk. Pro obě agentury je též stejný chief strategy officer Jakub Hodboď, social director Barbora Šumanská, finanční ředitel Lukáš Vaculík a HR ředitelka Žaneta Lohrová.
Další pozice fungují dál odděleně. Například client service director pro Ogilvy je Vlastimil Hladík, ve VMLY&R funkci zastává Iva Welker. Ta za agenturu zároveň sedí v prezidiu Asociace komunikačních agentur, když v něm vystřídala někdejšího šéfa VMLY&R Daniela Živicu, jenž z agentury odešel. VMLY&R také stále čeká na nástup nového ředitele kreativy, jenž má nahradit Doru Pružincovou, která v březnu přešla do DDB. „Jméno již brzy oznámíme,“ slíbila Dita Stejskalová.