Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Direct pojišťovna startuje s prodejem a servisem vozů

Projekt Direct auto vzniká v reakci na nespokojenost klientů pojišťovny se službami servisů. První provoz bude v Praze, společnost jej buduje z koupeného dealerství Autotrio Praha v Modřanech.

Důraz na ekologii, inovace, dostupnost a klientskou spokojenost, na těchto hodnotách chce stavět nový projekt Direct pojišťovny. Direct auto se zaměří na prodej nových, ojetých vozů a jejich servis či opravy po nehodách.

„V pojišťovně máme 400 000 klientů, to je 400 000 příběhů lidí, kteří s námi zažívají nějakou zkušenost. Když je ale pošleme do servisu, častokrát spokojeni nejsou. Přemýšleli jsme, jak tento zážitek ovlivnit a udělat ho mnohem lepším. Nejjednodušší cesta byla udělat svoje servisy, které budou fungovat na našich hodnotách, budou fér a klientům přinesou výjimečné zážitky,“ říká zakladatel Directu Pavel Řehák.

Reklama
ČEZ

Prvním dealerstvím, které Direct koupil, je Autotrio Praha v Modřanech. „Příští měsíce se budeme vzájemně poznávat a nastavovat si nový způsob fungování. Čeká nás sbližování se s kulturou a hodnotami Directu, protože cílem není postavit další autoservis v řadě, ale vytvořit výjimečné místo, kam budete jezdit rádi a rádi své auto svěříte do našich rukou,“ říká Petr Lehký, který má Direct auto na starosti.

Souběžně s nastavením fungování dealerství vzniká i logo a vizuální identita Direct auto, na jejichž tvorbě firma spolupracuje s agenturou Brain One. Direct rovněž sleduje další příležitosti pro akvizice malých a středních provozů, které má v plánu oslovovat. Výhledově by pobočky servisů chtěla pokrýt celé Česko, ve hře jsou krajská města. Až se projekt více rozběhne, přijde na řadu i marketingová podpora v podobě kampaně.

Lehký chce replikovat „Baťův přístup“ a stavět na špičkových lidech v týmu, inovacích a zaměření na spokojenost zákazníků. „Bez lidí v týmu firma neexistuje, chceme ty nejlepší fachmany na trhu. Proto nám přijde například normální, aby si naši lidé po pracovní době v servisu vyřešili soukromé zakázky. Stejně tak vždy vyzýváme, aby lidé řekli nahlas, když něco nefunguje. Tvoříme bezpečné prostředí, díky kterému sice můžeme dělat chyby, ale otevřenost nám umožňuje se z nich rychle učit a posouváme tak věci dopředu,“ dodává Lehký a plánuje, že Direct auto bude dostupné klientům nepřetržitě. V každém kroku firmy by se pak měl odrážet ekologický přístup, nabízet chce uhlíkově neutrální řešení a za každý gram CO2 vyprodukovaný firmou prodanými auty zasazovat odpovídající počet stromů.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Návrh bez názvu-130
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Návrh bez názvu-130
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)