Další odchod z Dentsu. Vedení skupiny opouští Lenka Auerová

Krátce poté, co se z agentury Adexpres rozhodl odejít její zakladatel a managing director Jan Galgonek, opouští agenturu rovněž její provozní ředitelka Lenka Auerová.

V Adexpres pracovala Lenka Auerová přes devět let. Nejprve jako client service directorka a později od roku 2018 jako provozní ředitelka. „Jsou rozhodnutí a ROZHODNUTÍ. Jedno velké mám právě za sebou a odcházím z dentsu. Chci se naplno věnovat leadershipu, operativnímu řízení a firemní kultuře. Právě ta dokáže z běžné firmy udělat tu nejlepší. Z klasického týmu ten nejsoudržnější…,“ napsala mimo jiné večer 12. dubna na svůj profil na LinkedIn Lenka Auerová a pokračovala: „Vždy jsem chtěla pracovat v té nejlepší firmě, postupně se mi ale mění vnímání toho, co to ta ‚nejlepší firma‘ vlastně je. Není to pouze o velikosti a obratu, není to už jenom o chytrých lidech a profesním know-how. Je to pro mě místo, které aktivně podporuje osobnostní růst a motivuje lidi k tomu, aby měnili sebe, trh i společnost k lepšímu.“

Skupinu agentur Adexpres (společně s Bistro, Bistro Social a Mobile Internet) koupila v březnu 2016 mediální agentura Dentsu Aegis Network (dnes skupina Dentsu) a posílila tak svou mediální divizi, do níž spadaly ještě iProspect a Isobar. Ve vedení divize poté byli Jan Galgonek, Lenka Auerová, Petr Jahn a Tomáš Búřil. Ten Dentsu opustil loni v lednu a Galgonek odešel na začátku letošního dubna. V březnu opustil společnost Dentsu také Petr Havlíček, který byl do té doby zodpovědný za takzvanou kreativní linii skupiny a vedl rovněž agenturu Isobar.  

Vedením Adexpresu byl už na začátku dubna pověřen Jiří Vítek, který v Dentsu působí na pozici „chief of media performance service Line CEE“. Nový management by měl podle vyjádření vedení Dentsu vzejít z výběrového řízení, které se uskuteční v následujících měsících.

Dentsu právě prochází restrukturalizací, která s sebou přináší „zjednodušení manažerských struktur, racionalizaci právnických entit, úspory v nájmu a další kroky vedoucí celkově k větší efektivitě celku“, napsal před časem v interním mailu šéf skupiny v ČR Petr Chajda.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345