V rámci vydavatelského domu Czech News Center vzniká interní mediální agentura pro malé a střední firmy. Povede ji Martin Hanzal, který přichází z pozice CEO agentury Mindshare.
„Dlouhodobě vidíme velký potenciál v regionech. Pro menší a střední firmy (SME), které by třeba ani neuvažovaly o využití mediální agentury, chceme vytvořit full-servisové oddělení, které jim nabídne odborný konzultační prodej z pohledu média spolu se strategickým přístupem využívaným v agenturním prostředí. Interní agentura pro SMB klienty se bude věnovat přípravě komplexních strategií . Nabízet budeme nejen možnosti inzerce v rámci širokých možností CNC, ale pomůžeme také například s výkonnostním marketingem či nákupem inzerce v ostatních mediálních domech. Zřízení interní agentury považujeme za logický krok v rámci současných změn, které v CNC probíhají,“ popisuje David Šaroch, obchodní ředitel printové inzerce v CNC, a dodává: „Martin Hanzal a jeho dlouholeté zkušenosti a znalosti jsou pro nás zárukou toho, že našim regionálním klientům budeme moci poskytovat zase o něco lepší služby a ještě lépe jim pomáhat s budováním jejich vlastní značky.“
Martin Hanzal nastoupil na pozici ředitele interní agentury pro malé a střední klienty 1. dubna. Většinu své kariéry působil v Mindshare, jedné z největší světových mediálních agentur. Odsud se posunul do GroupM, kde vedl oddělení programatického nákupu. Zpět do Mindshare se vrátil v květnu 2018 a vedl ji téměř tři roky jako CEO. Hanzal se podílel na komunikačních kampaních úspěšných globálních i lokálních značek jako jsou Ford, Unilever, Nike či Madeta a Budějovický Budvar.
„Vytvoření interní agentury v CNC je pro mě velkou výzvou, na kterou se moc těším. Naším společným cílem bude nabídnout menším a středním firmám srovnatelný rozsah a kvalitu služeb, které nyní dostávají ty největší značky na českém trhu,“ uvedl ke své nové pozici Martin Hanzal.