Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Běžecká tramvaj NN chce motivovat lidi, aby se jen nevozili

Do pražských ulic bude celý rok vyjíždět speciální běžecká tramvaj NN TramRun, kterou NN pojišťovna a penzijní společnost zahájila svou jarní kampaň na podporu zdravého životního stylu. Podpoří ji rychlobruslařka Martina Sáblíková, dlouholetá česká ambasadorka NN.

Tramvaj NN TramRun bude vyjíždět z vozovny Pankrác a o jejím konkrétním nasazení na jednotlivé linky bude až do 31. března 2022 rozhodovat Dopravní podnik Praha. „Chceme inspirovat lidi, aby se rozhýbali po dlouhé zimě a udělali pár kroků navíc. Naše letošní aktivity zaměřené na sportování jsou výsledkem hovorů se stotisíci našich klientů, kteří chtějí žít svůj život naplno a hledají dlouhodobou motivaci k zlepšení životosprávy,“ říká Lucie Primáková z marketingu NN ČR. 

Pod vzhledem kampaně je podepsán Pavel Hrych (Logo Fogo) a za názvem a Zdravým jízdním řádem stojí studio Isobar – tvoří OOH část integrované jarní kampaně NN, která nyní intezivně poběží tři měsíce také na sociálních médiích. Vrcholem bude televizní spot na přelomu května a června s již zmíněnou rychlobruslařskou šampionkou Martinou Sáblíkovou.  

Reklama
ČEZ

„Hlavním motivem jarní kampaně NN ČR je nadále motto „Život se má žít“, které nabádá nejen k zamyšlení nad aktuální dobou, ale především vybízí k aktivnímu způsobu trávení volného času,“ vysvětluje marketingový ředitel NN ČR Boris Goméz. Výzkumy ukazují, že také na Čechy dolehla pandemie nejen psychicky, ale i fyzicky – lidé více kouří, pijí, propadají depresím a přibírají na váze. „NN Životní pojišťovna dokáže vážnost těchto rizik posoudit, a proto chce lidem pomoci se jim postavit a změnit svůj život k lepšímu. Nechceme nikoho strašit, ale naopak motivovat s humorem a nadhledem,“ dodává Goméz.

Pojišťovací skupina NN Group je hlavním sponzorem desítek velkých běžeckých akcí po celé Evropě a v Asii, včetně maratonů v Rotterdamu a Okinawě a závodu San Silvestre Vallecana v Madridu. Je také hlavním partnerem profesionálního běžeckého týmu NN Running Team. V České republice je NN už šestým rokem generálním sponzorem série zážitkových běhů pro celou rodinu NN Night Run.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)