Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Aures Holdings expanduje s projektem Driverama do západní Evropy

Online projekt Driverama zahájí na trhu v Německu, do pěti let se rozšíří do dalších jedenácti evropských zemí. Akcionáři dají na expanzi stovky milionů eur. 

V první fázi půjde podle Karolíny Topolové, generální ředitelky a předsedkyně představenstva Aures Holdings, provozovatele mezinárodní sítě AAA Auto, o 100 milionů eur. V druhé následně pak až o 400 milionů eur. „Koncept Driveramy využívá online výkupu a prodeje ojetých automobilů v západní Evropě s možností vykupovat i prodávat vozy koncovým zákazníkům přes hranice členských států EU. Vozy bude možné si nechat doručit, nebo si je vyzvednout na desítkách mikropoboček, které začnou vznikat v létě. Projekt Driveramy nevzniká na zelené louce. V uplynulých letech jsme do jeho technologické přípravy investovali 75 milionů eur,” uvedl předseda představenstva Driveramy Stanislav Gálik. Korporátními barvami nových poboček i celé vizuální identity budou žlutá a tmavě tyrkysová.

Driverama zahajuje svou činnost prostřednictvím výkupních aktivit a na začátku příštího roku zahájí prodej s nabídkou 5000 vozů v Německu. V následujících dvanácti měsících půjde na budování infrastruktury v klíčových zemích, kde Driverama odstartuje, 100 milionů Eur. Do roku 2025 rozšíří svoje aktivity do 11 dalších zemí. Tuto expanzi Aures Holdings a jeho akcionáři podpoří dalšími investicemi až do výše 400 milionů Eur. „Cílem je do roku 2025 vybudovat Driveramu jako největšího evropského online prodejce ojetých vozů,“ dodal Gálik.

Reklama
ČEZ

Pokračování expanze v Polsku

Expanze prodejní sítě AAA Auto bude nadále probíhat zejména v Polsku, kde naváže na plány zpomalené pandemií. „Již koncem tohoto měsíce otevřeme novou pobočku s plným servisem v Lublinu v areálu Makro. Dále bude v květnu následovat zahájení provozu výkupní pobočky v Radomi v rámci nákupního centra M1. V létě začneme pracovat na rozšíření kapacity pobočky Zabrze. Stejně tak chystáme na podzim letošního roku výstavbu nové obchodní budovy v areálu naší pobočky Wroclaw. Rozšířili jsme i venkovní prodejní plochu a zvětšili nabídku vozů v regionu Varšavy,“ uvedla Karolína Topolová.

Skupina AURES Holdings za letošní první čtvrtletí prodala 15 200 vozů, z toho kvůli lockdownům v České republice a na Slovensku většinu právě online, což plány skupiny na expanzi urychlilo. „V současné chvíli jsou naše prodejny na našem hlavním trhu v České republice pro zákazníky uzavřené již téměř 4 měsíce, stejně jako na Slovensku. Naštěstí se nám daří stále zlepšovat efektivitu online prodeje vozů. V České republice jsme se již dostali až na zhruba 3 200 vozů prodaných online měsíčně. Na Slovensku je to již přes tisíc, což považujeme za velmi dobrý výsledek. Díky tomu, že v Polsku omezení maloobchodu zavedeno není, tento trh v rámci naší skupiny poprvé překonal Slovenský,“ popisuje Karolína Topolová.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)