Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Atmedia nabízí zadavatelům reklamní prostor na Eurosport 1

Mediální zastupitelství Atmedia nabízí zadavatelům televizní reklamy exkluzivní partnerství sportovních událostí na televizní stanici Eurosport 1. Většina z nich bude vysílána pouze na této sportovní stanici. Zadavatelé reklamy během nich mohou využít sponzorské vzkazy a reklamní spoty s garantovanou první pozicí, jež jim přinesou vysokou viditelnost značky a možnost oslovení atraktivních cílových skupin diváků.

Po loňském roce, kdy celosvětová pandemie ovlivnila pořádání mnoha sportovních událostí, se živý sport vrací na televizní obrazovky. Díky společnosti Atmedia a stanici Eurosport 1 nejen k divákům, ale také k zadavatelům televizní reklamy, jež mohou svou značku spojit se světovými sportovními událostmi, jako jsou cyklistické etapové závody Giro d´Italia, Tour de France a La Vuelta nebo grandslamové turnaje Roland Garros a US Open. Většina z nich přitom bude vysílána exkluzivně pouze na Eurosport 1.

Vysoká viditelnost značky a oslovení atraktivních skupin diváků

Reklama
ČEZ

Atmedia nabízí zadavatelům televizní reklamy hned dva formáty. První je zakoupení sponzorských vzkazů, které budou diváky Eurosport 1 provázet po celou dobu vysílání vybrané sportovní události. Druhým jsou reklamní spoty s garantovanou první pozicí, jež budou vysílány pouze v průběhu živých přenosů.

„Sportovní události na Eurosport 1 přinášejí zadavatelům televizní reklamy možnost spojit svoji značku s největšími sportovními událostmi, z nichž některé jsou vysílány exkluzivně pouze na Eurosport 1. Partnerství těchto sportovních událostí tak výrazně zvýší viditelnost značky a také umožní oslovení atraktivních cílových skupin diváků. Nabízené sportovní události přinášejí vysokou afinitu mužů v produktivním věku s vyššími příjmy a z větších měst,“ uvádí Michaela Vasilová, ředitelka Atmedia.

Partnerství na pozadí největších sportovních událostí

Již 8. května odstartuje série etapových cyklistických závodů Grand Tour, a to závodem Giro d´Italia, Následovat bude 26. června Tour de France a 14. srpna pak La Vuelta. Závody Giro d´Italia i La Vuelta přitom budou vysílány exkluzivně pouze na Eurosport 1.

Největší sportovní události na Eurosport 1, mezi něž patří například Roland Garros, pravidelně osloví několik set tisíc diváků. Právě Roland Garros přilákal v minulém roce 445 tisíc televizních diváků. Zadavatelé televizní reklamy mohou také letos oslovit diváky Roland Garros, jenž odstartuje 30. května. Další možnost přinese US Open, který bude zahájen 30. srpna a bude vysílán exkluzivně pouze na Eurosport 1.

Další významnou sportovní událostí jsou plánované Letní olympijské hry 2021 v Tokiu. Společnost Atmedia bude letos zadavatelům televizní reklamy nabízet exkluzivní partnerství také v rámci jejich konání.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)