Tuzemská restaurační skupina Ambiente, pod níž spadá několik restaurací a zejména v hlavním městě, propaguje rozvoz jídla z vlastních podniků pod značkou AmbienteDoma.cz.
Ambiente může být v každé z 600 000 pražských domácností – tvrdí reklamní kampaň na rozvoz jídla AmbienteDoma.cz. Virtuální restaurace www.ambientedoma.cz naplno spustila síť podniků Ambiente loni na podzim. Během listopadu a prosince předčily tržby z vlastního e-shopu tržby z rozvozových služeb jako je Wolt a Dáme jídlo. Podíl na tom měly i placené kampaně na sociálních sítích, které až dosud Ambiente příliš nevyužívala. Tato kampaň je rozsahem a rozpočtem největší, jakou kdy Ambiente mělo.
V reklamách na sociálních sítích, Googlu a Seznamu pracuje Ambiente s motivy různých oken, fasád a domů a poukazuje tak na různorodost příbytků i jídel a potravin, které si lidé mohou objednat. Nová značka s logem od Studia Najbrt sdružuje na webu www.ambientedoma.cz e-shopy všech podniků patřících pod hvězdičku Ambiente.
V druhé části kampaně, která prezentuje jídla z Ambiente v domácím prostředí, chtějí autoři kampaně ukázat, že maso a suši z Brasileira, neapolskou pizzu z Pizzy Nuova nebo guláš a pivo z Lokálu si mohou hosté užít i doma.
Nejprodávanější položkou je letos na e-shopu zatím čepovaný Prazdroj, následuje tatarák, český chleba z Esky nebo smažený sýr z Lokálu. Přes Ambientedoma.cz si měsíčně objedná jídlo deset tisíc lidí. Prodej přes eshop AmbienteDoma.cz tvoří zhruba pětinu celkových tržeb podniků Ambiente. V únoru si hosté přes Ambientedoma.cz objednali jídlo za 6,2 milionu korun.
“Je vidět vývoj v chování hostů. Před rokem si hosté nejčastěji chodili k výdejovým okénkům – buď si u něj přímo objednali a na jídlo si počkali, nebo si dopředu zatelefonovali,” popisuje zkušenost z pandemie restauratér Tomáš Karpíšek. Virtuální obchod AmbienteDoma.cz sdružuje e-shopy restaurací Ambiente běžící na platformě Shoptet, která je napojená na rozvoz od Liftaga. To doručuje balíčky po celé Praze, cena za doručení je maximálně 95 korun.