Reklama
Megaboard

Vznikla nová kreativní agentura. DMB pomáhá na svět třeba novému pivu

Český trh kreativních agentur se rozrostl, otevřela česká pobočka Dentsu McGarryBowen (DMB). Specializovat se chce na strategii značek.

Agenturu DMB povede Tomáš Preněk (na fotografii vlevo), který byl doposud šéfem strategie a současně působil na pozici new business directora sesterské agentury Isobar (rovněž součást Dentsu). Kreativním ředitelem DBM se stal Václav Krejčí (na fotografii vpravo), dosavadní design director Isobaru.

Agenturu McGarryBowen založil v USA v roce 2002 John McGarry, prezident Young & Rubicam, se svým agenturním kolegou a stratégem Stewartem Owenem a Gordonem Bowenem, kreativním šéfem Ogilvy & Mather. Síť Dentsu agenturu koupila v roce 2008, nyní působí na 24 trzích. Mezi jejími klienty jsou například Toyota, Coca-Cola nebo Procter & Gamble. Česká pobočka Dentsu McGarryBowen byla založena v září loňského roku. Prakticky ale funguje od začátku letošního roku. 

„Máme prvního klienta mimo stávající klientskou základnu Isobaru. Řešíme kompletní nastavení positioningu a to, jak dál přistupovat ke komunikaci, s níž se zákazníci aktuálně příliš neztotožňují,“ uvádí pro MAM Tomáš Preněk (Více viz rozhovor v MAM 12/2021). Agentura už ale pracovala také částečně pro klienty Isobaru. Například pro nový produkt a značku Starobrno Bitr, jejíž komunikace právě startuje.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-01

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

2025
Téma Ročenky 2024
letaky
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále