Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vznikla nová kreativní agentura. DMB pomáhá na svět třeba novému pivu

Český trh kreativních agentur se rozrostl, otevřela česká pobočka Dentsu McGarryBowen (DMB). Specializovat se chce na strategii značek.

Agenturu DMB povede Tomáš Preněk (na fotografii vlevo), který byl doposud šéfem strategie a současně působil na pozici new business directora sesterské agentury Isobar (rovněž součást Dentsu). Kreativním ředitelem DBM se stal Václav Krejčí (na fotografii vpravo), dosavadní design director Isobaru.

Agenturu McGarryBowen založil v USA v roce 2002 John McGarry, prezident Young & Rubicam, se svým agenturním kolegou a stratégem Stewartem Owenem a Gordonem Bowenem, kreativním šéfem Ogilvy & Mather. Síť Dentsu agenturu koupila v roce 2008, nyní působí na 24 trzích. Mezi jejími klienty jsou například Toyota, Coca-Cola nebo Procter & Gamble. Česká pobočka Dentsu McGarryBowen byla založena v září loňského roku. Prakticky ale funguje od začátku letošního roku. 

Reklama
ČEZ

„Máme prvního klienta mimo stávající klientskou základnu Isobaru. Řešíme kompletní nastavení positioningu a to, jak dál přistupovat ke komunikaci, s níž se zákazníci aktuálně příliš neztotožňují,“ uvádí pro MAM Tomáš Preněk (Více viz rozhovor v MAM 12/2021). Agentura už ale pracovala také částečně pro klienty Isobaru. Například pro nový produkt a značku Starobrno Bitr, jejíž komunikace právě startuje.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)