Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se v reklamním průmyslu pohybuje více než 24 let.
Zdeněk Kubena během své kariéry poskytoval výzkumné služby pro řadu klientů z oblasti automotive, finančnictví, FMCG, retailu, fast foodu a dalších sektorů. V minulosti mimo jiné působil jako výzkumný ředitel ve skupině Omnicom, kde vedl tým marketingových výzkumníků a datových specialistů. Ve své kariéře se zaměřuje na návrh a vývoj výzkumných i datových projektů, automatizaci a optimalizaci komunikace a také na crossmediální problematiku. Podílel se na několika sociologicko-marketingových studiích a je aktivním členem metodologických komisí oborových asociací ATO a SPIR.
„Věříme, že se nám se Zdeňkovou pomocí podaří ještě lépe propojit datová řešení pro jednotlivé divize celé skupiny – média offline a online, ale například i instore,“ uvedli Markéta Dyllong a Petr Bažant, řídící partneři Knowlimits Group. Doplnili, že díky posílení výzkumného týmu plánuje skupina nově kompletní full-service inhouse řešení i takových projektů, které doposud částečně outsourcovala.
K působení na pozici research directora v komunikační skupině Kubena uvádí: „Do Knowlimits nastupuji s ambicí posílit výzkumné oddělení, které tak maximálně přispěje k efektivitě celé skupiny, pozvedne úroveň analytických a výzkumně marketingových služeb a nabídne klientům doporučení, která povedou k optimalizaci a zefektivnění reklamních výdajů.“