Vydavatelství Business Media CZ vydražilo za částku 430 tisíc korun (včetně DPH) čtyři motoristické časopisy zkrachovalé Mladé fronty. Dražba proběhla v pátek 19. března.
Jejím předmětem bylo několik časopisů, webů a ochranných známek titulů Auto Motor a Sport, Auto Motor a Sport Classic, Auto7 a Lastauto Omnibus. Portfolio se nakonec prodalo za 355 000 korun bez DPH ( 429 550 korun s DPH) společnosti Business Media CZ Tomáše Tkačíka a Václava Bednáře. Druhým uchazečem byla firma MotorCom Jaroslava Vavery.
Vydavatelství Business Media CZ má pod svými křídly zejména odborné tituly ze stavebnictví, architektury, dopravy a průmyslu. V motoristickém segmentu vydává časopisy Automobil, Trucker a Doprava a silnice. Patří sem i tituly jako Moderní byt, Bydlení nebo Svět koupelen.
Pořádá i různé eventy. „V rámci Technického týdeníku a webu technickyportal.cz jsme rozjeli virtuální veletrhy a konference. První akcí byl loni v listopadu virtuální strojírenský veletrh a na letošek připravujeme další čtyři. První bude Doprava & logistika. Titul jsme loni nemuseli zavřít žádný a tým máme stabilní. Covidovou krizi zatím naštěstí zvládáme dobře,“ reagoval nedávno generální ředitel Business Media CZ Tomáš Tkačík na dotaz MAM ke kondici jeho vydavatelství.