Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vydavatelství Business Media CZ koupilo motoristické tituly Mladé fronty

Vydavatelství Business Media CZ vydražilo za částku 430 tisíc korun (včetně DPH) čtyři motoristické časopisy zkrachovalé Mladé fronty. Dražba proběhla v pátek 19. března.

Jejím předmětem bylo několik časopisů, webů a ochranných známek titulů Auto Motor a Sport, Auto Motor a Sport Classic, Auto7 a Lastauto Omnibus.  Portfolio se nakonec prodalo za 355 000 korun bez DPH ( 429 550 korun s DPH) společnosti Business Media CZ Tomáše Tkačíka a Václava Bednáře. Druhým uchazečem byla firma MotorCom Jaroslava Vavery.

Vydavatelství Business Media CZ má pod svými křídly zejména odborné tituly ze stavebnictví, architektury, dopravy a průmyslu. V motoristickém segmentu vydává časopisy Automobil, Trucker a Doprava a silnice. Patří sem i tituly jako Moderní byt, Bydlení nebo Svět koupelen.

Reklama
Know

Pořádá i různé eventy. „V rámci Technického týdeníku a webu technickyportal.cz jsme rozjeli virtuální veletrhy a konference. První akcí byl loni v listopadu virtuální strojírenský veletrh a na letošek připravujeme další čtyři. První bude Doprava & logistika. Titul jsme loni nemuseli zavřít žádný a tým máme stabilní. Covidovou krizi zatím naštěstí zvládáme dobře,“ reagoval nedávno generální ředitel Business Media CZ Tomáš Tkačík na dotaz MAM ke kondici jeho vydavatelství.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)