Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vydavatelství A 11 vstoupilo do segmentu křížovek. Luštění zažívá zlaté časy

Společnost A 11 začala vydávat tři nové křížovkářské magazíny s klasickým švédským luštěním: sorry křížovky s vtipnou tajenkou za 39 korun, Mladý svět křížovky s citáty slavných osobností za 29 korun a Náš region křížovky s tajenkami zaměřenými na výletní místa a lokální zajímavosti za 19 korun. Podle Mediaprojektu obliba luštění výrazně narůstá. Křížovkářský titul má prakticky každé větší vydavatelství.

Křížovky A 11 vycházejí jako dvouměsíčníky s nákladem 30 000 kusů, na stáncích se objevily v pátek 26. února. Spuštění je podpořeno rozhlasovou kampaní a inzertní kampaní v lokálních novinách Náš region, v týdeníku Mladý svět a v měsíčníku sorry.

Na trhu s „luštěním“ je přitom velká konkurence. Hned čtyři tituly má Czech News Center: Aha! pro ženy, Blesk Křížovky, Nedělní Aha! Křížovky a Nedělní Blesk Křížovky. Mafra vydává Chvilku pro luštění, VLM Křížovkář TV magazín a Empresa Media Sedmička křížovky. Podle posledního Mediaprojektu za 3. a 4. kvartál roku 2020 křížovkám roste i čtenost na výtisk. Jedno vydání nejčtenějšího titulu Blesk křížovky má 255 tisíc čtenářů/luštitelů a vychází jako měsíčních v nákladu zhruba 58 tisíc kusů. Podobně Chvilka pro luštění vychází jako měsíčník, a to v nákladu kolem 63 tisíc kusů. Podle webu Send.cz jsou na trhu zhruba čtyři desítky titulů, které ve větší míře nabízejí křížovky jako součást obsahu.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)