Společnost A 11 začala vydávat tři nové křížovkářské magazíny s klasickým švédským luštěním: sorry křížovky s vtipnou tajenkou za 39 korun, Mladý svět křížovky s citáty slavných osobností za 29 korun a Náš region křížovky s tajenkami zaměřenými na výletní místa a lokální zajímavosti za 19 korun. Podle Mediaprojektu obliba luštění výrazně narůstá. Křížovkářský titul má prakticky každé větší vydavatelství.
Křížovky A 11 vycházejí jako dvouměsíčníky s nákladem 30 000 kusů, na stáncích se objevily v pátek 26. února. Spuštění je podpořeno rozhlasovou kampaní a inzertní kampaní v lokálních novinách Náš region, v týdeníku Mladý svět a v měsíčníku sorry.
Na trhu s „luštěním“ je přitom velká konkurence. Hned čtyři tituly má Czech News Center: Aha! pro ženy, Blesk Křížovky, Nedělní Aha! Křížovky a Nedělní Blesk Křížovky. Mafra vydává Chvilku pro luštění, VLM Křížovkář TV magazín a Empresa Media Sedmička křížovky. Podle posledního Mediaprojektu za 3. a 4. kvartál roku 2020 křížovkám roste i čtenost na výtisk. Jedno vydání nejčtenějšího titulu Blesk křížovky má 255 tisíc čtenářů/luštitelů a vychází jako měsíčních v nákladu zhruba 58 tisíc kusů. Podobně Chvilka pro luštění vychází jako měsíčník, a to v nákladu kolem 63 tisíc kusů. Podle webu Send.cz jsou na trhu zhruba čtyři desítky titulů, které ve větší míře nabízejí křížovky jako součást obsahu.