Během března jako měsíce knihy jedou společnou kampaň vinný bar Vinograf a moderní antikvariát Knihobot. K vybranému vínu nabízejí s časem zrající tituly.
Kampaň je komunikována výhradně komunitními digitálními kanály – tedy především na sociálních sítích. Zvýhodněné sety šesti vín spolu s jednou pečlivě vybranou knihou z antikvariátu je možné koupit do konce měsíce. Součástí setu je i osobní i návod šéfsommeliérky Kláry Kollárové, přibližující, jak se má kniha spolu s vínem konzumovat.
„Je to příjemné zpestření jak pro nás, tak pro naše zákazníky,“ uvedla Kollárová s tím, že někdy jsou instrukce i konkrétnější. „Třeba teď jsem doporučila zakončit četbu knihy Nezavěšujte se od Ireny Obermannové vínem Fat Baron, a to ideálně na straně 143 se začátkem kapitoly Konečně sympaťák,” dodala.
„Březen je tradičně spojovaný s knihami a čtením. Letos tomu nahrává lezavé počasí a bohužel i každodenní realita, kterou musíme trávit doma. Komunitní kampaní chceme připomenout, jak důležité je na chvíli vypustit, nabrat nové síly a alespoň z gauče se vydat do jiného světa,“ řekla k projektu Kristýna Hladíková, marketingová ředitelka Knihobot.cz.