Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

U strany 143 otevřete láhev, říkají Vinograf a Knihobot

Během března jako měsíce knihy jedou společnou kampaň vinný bar Vinograf a moderní antikvariát Knihobot. K vybranému vínu nabízejí s časem zrající tituly.

Kampaň je komunikována výhradně komunitními digitálními kanály – tedy především na sociálních sítích. Zvýhodněné sety šesti vín spolu s jednou pečlivě vybranou knihou z antikvariátu je možné koupit do konce měsíce. Součástí setu je i osobní i návod šéfsommeliérky Kláry Kollárové, přibližující, jak se má kniha spolu s vínem konzumovat.

„Je to příjemné zpestření jak pro nás, tak pro naše zákazníky,“ uvedla Kollárová s tím, že někdy jsou instrukce i konkrétnější. „Třeba teď jsem doporučila zakončit četbu knihy Nezavěšujte se od Ireny Obermannové vínem Fat Baron, a to ideálně na straně 143 se začátkem kapitoly Konečně sympaťák,” dodala.

Reklama
Know

„Březen je tradičně spojovaný s knihami a čtením. Letos tomu nahrává lezavé počasí a bohužel i každodenní realita, kterou musíme trávit doma. Komunitní kampaní chceme připomenout, jak důležité je na chvíli vypustit, nabrat nové síly a alespoň z gauče se vydat do jiného světa,“ řekla k projektu Kristýna Hladíková, marketingová ředitelka Knihobot.cz.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)