Soutěž Fénix content marketing hlásí šest týdnů do uzávěrky

Letošní ročník soutěže obsahového marketingu má dva hlavní termíny: konec dubna pro uzávěrku přihlášek a 27. června pro slavnostní vyhlášení. Rozrostl se o nové kategorie a vítězové si odnesou cenu od uměleckého ředitele sklárny Moser Petra Larvy.

Vedle již tradičních kategorií (jako například Magazíny, Jednorázová média, Sociální média, Webové stránky atd.), které najdete spolu s dalšími informacemi přehledně na webu fenixcontentmarketing.cz se bude letos hodnotit také „Best heroes in crises“. Je to oborová kategorie a lze ji tak přidružit k libovolné hlavní kategorii.

Jedna z hlavních kategorií – sociální média – se letos rozrostla o LinkedIn, TikTok a  Podcast. Změny jsou i v hodnocení neziskového sektoru, které bude probíhat jinou metrikou, aby se nepotkávaly korporátní projekty s neziskovkami (pro ty je také přihláška do soutěže opět zbavena poplatku). „Každý rok v této kategorii je přes 20 prací a je těžké vybrat ty nejlepší, letošním garantem této kategorie se tak stal letitý odborník a aktivní bojovník za nezisk, Tomáš Jindříšek,“ řekla ředitelka soutěže a šéfka Asociase brand a content marketingu Kateřina Brovanská.

Porotu letos tvoří 33 porotců. Nově je v ní například Petra Nulíčková z Alzy, která je garantem kategorie LinkedIn. Kategorii TikTok pak garantuje Jonáš Čumrik z Katz83, alias Johny Machette.

Kateřina Borovanská a Jonáš Čumrik alias Johny Machette

Jako specialistu na brandovou komunikaci organizátoři přizvali Pavla Cahlíka, který má platformu Jsmenaznačky.cz a zároveň je brand managerem titulů v CNC/Czech News Center. Do online poroty přišel Štěpán Kleník, který spoluvlastní Brainz studio.

Slavnostní vyhlášení, které je naplánováno na nedělní večer 27. června, proběhne v Rudolfinu, které poskytl partner letošního slavnostního vyhlášení, Česká filharmonie. „V současné chvíli pracujeme s oběma variantami eventu, jak online přenos, tak klasický event,“ dodává Kateřina Borovanská.

Fénix content marketing má i letos motto: „Noblesa zavazuje“. Cenu pro soutěž navrhl umělecký ředitel sklárny Moser, Petr Larva, který se své tvorbě věnuje pod značkou Petr Larva Art. „Design ceny v sobě zobrazuje dynamiku a proměnlivost motta, je to objekt, který nemá nahoře ani dole. Cena v sobě obsahuje kontrast světla a tmy díky své manganově černé části a nese název ‚Krystal zlata‘,“ uzavírá Kateřina Borovanská.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist