Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Šlechta mezi oříšky. Nutline se ukazuje na dobových portrétech

Agentura McCann Prague stylizuje v online kampani produkty společnosti Intersnack do rolí panovníků. Koncept má podpořit hodnotu značky Nutline.

Společnost Intersnack se rozhodla pro rozvoj lokální online komunikace značky prémiových oříšků Nutline. Kreativní tým pod vedením Jana Bendy (group creative director v McCann Prague) přišel s nápadem stylizace oříšků do šlechticů a panovníků vyobrazených na dobových portrétech. Vizuály mají podpořit spojení produktu s kvalitou a „vybraným původem“, čemuž vychází vstříc i claim „Bohatá chuť ušlechtilých oříšků“.

„Hledali jsme koncept, který nám pomůže podpořit vnímanou hodnotu značky Nutline a předá spotřebitelům jasnou zprávu o její unikátnosti. Pro prezentaci jsme si vybrali online kanál, ve kterém můžeme cíleně těm, kdo mají rádi kvalitní oříšky, doručit naše poselství,“ říká Martin Macoun, brand manažer mezinárodních značek společnosti Intersnack v ČR a SR.

Reklama
ČEZ

Kampaň ve formě bannerů a brandingů běží primárně na sociálních sítích a webech zaměřených především na ženy v České republice a na Slovensku.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)