Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Seznam podpoří velikonoční vyhledávání

Seznam.cz přichází s kampaní k vyhledávání s názvem „Velikonoce se Seznamem“. Česká internetová jednička tím navazuje na komunikační linku podzimních a vánočních spotů s hlavní postavou děda Vševěda. Cílem je oslovit nové uživatele prostřednictvím sezonních témat, a to formou nejrůznějších tipů, rad a návodů, jak oslavit příchod jara s ohledem na vládní opatření v klidu domova.

Reklamní kampaň Velikonoce se Seznamem poběží od 25. března do 5. dubna 2021. „Stejně jako minulý rok nás i letos čekají oslavy vítání jara ve znamení omezení vycházejících z vládních nařízení. Chceme proto lidem trávícím čas na internetu dopřát kvalitní a užitečná témata, která jim zpříjemní tento čas,“ říká Monika Mašková, brand manažerka Seznam.cz. Mezi třemi desítkami nejvyhledávanějších velikonočních témat se objeví například recept na velikonoční nádivku a beránka nebo tipy na barvení vajíček. Kategorie „zpátky na zahrádky“ zase zobrazí nejrůznější rady.

Seznam.cz se v marketingové komunikaci dlouhodobě zaměřuje na českost, a tak opět navazuje na komunikační koncept, ve kterém v hlavní roli figuruje chytrý dědeček a jeho věrný pejsek Krasty. „Držíme stejnou vizuální podobu kampaně i na základě pozitivní zpětné vazby, kterou máme od našich uživatelů,“ dodává Mašková. Online kampaň zahrnuje bannerovou podporu, reklamu na sociálních sítích a na domovské stránce Seznam.cz se bude pravidelně zobrazovat velikonočně laděný pes Krasty. Vznikla in-house.

Reklama
Know
Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)