Seznam.cz přichází s kampaní k vyhledávání s názvem „Velikonoce se Seznamem“. Česká internetová jednička tím navazuje na komunikační linku podzimních a vánočních spotů s hlavní postavou děda Vševěda. Cílem je oslovit nové uživatele prostřednictvím sezonních témat, a to formou nejrůznějších tipů, rad a návodů, jak oslavit příchod jara s ohledem na vládní opatření v klidu domova.
Reklamní kampaň Velikonoce se Seznamem poběží od 25. března do 5. dubna 2021. „Stejně jako minulý rok nás i letos čekají oslavy vítání jara ve znamení omezení vycházejících z vládních nařízení. Chceme proto lidem trávícím čas na internetu dopřát kvalitní a užitečná témata, která jim zpříjemní tento čas,“ říká Monika Mašková, brand manažerka Seznam.cz. Mezi třemi desítkami nejvyhledávanějších velikonočních témat se objeví například recept na velikonoční nádivku a beránka nebo tipy na barvení vajíček. Kategorie „zpátky na zahrádky“ zase zobrazí nejrůznější rady.
Seznam.cz se v marketingové komunikaci dlouhodobě zaměřuje na českost, a tak opět navazuje na komunikační koncept, ve kterém v hlavní roli figuruje chytrý dědeček a jeho věrný pejsek Krasty. „Držíme stejnou vizuální podobu kampaně i na základě pozitivní zpětné vazby, kterou máme od našich uživatelů,“ dodává Mašková. Online kampaň zahrnuje bannerovou podporu, reklamu na sociálních sítích a na domovské stránce Seznam.cz se bude pravidelně zobrazovat velikonočně laděný pes Krasty. Vznikla in-house.