Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Rohlik.cz spolupracuje se startupem Apeel, který prodlužuje čerstvost ovoce

Internetový obchod s potravinami Rohlik.cz se spojil se společností Apeel. Startup loni na jaře získal investici ve výši čtvrt miliardy amerických dolarů. Firma využívá technologii zdvojnásobující životnost ovoce vytvořením ochranné rostlinné vrstvy. První spolupráce se vztahuje na španělské pomeranče. U českých produktů prý toto řešení není potřeba s ohledem na jednodušší logistiku a rychlejší doručení k zákazníkovi.

„Respekt k životnímu prostředí a dlouhodobá udržitelnost je pro nás na prvním místě. Proto jsme se rozhodli pro spolupráci se společností Apeel. Nabízí technologii, která nemá obdoby nejen na našem českém trhu, ale i na dalších trzích, kde Rohlík působí. Jsem rád, že můžeme být nejen v Rohlik.cz zase o pár kroků napřed a že se tato unikátní ochrana ovoce dostane k většímu počtu zákazníků v rámci Evropské unie,” vysvětluje komerční ředitel Rohlik Group Olin Novák s tím, že ovoce ošetřené technologií vyvinutou společností Apeel je nově i v nabídce maďarského Kifli.hu a rakouského Gurkerl.at a jedná se o první spolupráci Apeel v regionu.

O technologii něco napoví už samotný název společnosti – Apeel (z anglického “a peel” – slupka). Ochranná vrstva totiž neobsahuje žádnou škodlivou chemii, protože je vyrobena pouze z rostlinných složek, které se přirozeně nachází ve slupkách, dužině i semenech ovoce a zeleniny. Vrstva pak zamezuje vstřebávání kyslíku, což je proces vedoucí k odpařování vody z ovoce, a slouží tudíž k delšímu udržení šťavnatosti uvnitř plodů. 

Reklama
Know

„Jsme nadšení, že jsme se stali partnery Rohlik Group, kde si uvědomují, že dát zákazníkům více času na vychutnání čerstvých potravin je lepší pro naši planetu i pro jejich podnikání,” komentuje James Rogers, ředitel společnosti Apeel. „Ochranná vrstva z rostlinných složek prodlužuje životnost některých potravin na dvojnásobek. Zákazníci Rohlíku proto budou mít přístup k vysoce kvalitním produktům, u kterých je mnohem menší pravděpodobnost plýtvání,” dodává. 

Prvními produkty na Rohlik.cz ošetřenými technologií společnosti Apeel budou pomeranče. Nenápadná vrstva ochrání citrusy před vnějšími vlivy a zabrání jejich vysušování. Tím je udrží šťavnaté a plné chuti co nejdéle. To vše bez vedlejšího vlivu na vzhled, vůni nebo chuť ovoce. Omezí se tak plýtvání nejen v rámci celého řetězce dodavatelů, ale především u zákazníků doma. Pomeranče Rohlík odebírá přímo od španělského pěstitele Iberhanse-NaturGreen a pochází z bio-inkluzivního hospodářství.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)