V agentuře začínal před deseti lety. Za své kampaně získal v posledních letech spolu s týmem několik ocenění včetně ADC Awards, zlaté Effie, Flemy nebo Zlatého středníku.
Díky různorodým profesním zkušenostem, které nabíral od nástupu do bratislavské pobočky Triad Advertising před deseti lety a během působení na pozicích account managera nebo stratéga, získal Rado Jankovič v agenturním světě nadhled, ze kterého těží i dnes, kdy jako kreativní ředitel vede tým, starající se o značky Plzeňského Prazdroje, Unileveru nebo Savencie.
„Pro creative directora je to možná trochu netradiční historie, díky ní jsem ale pochopil, jaké cíle a závazky mají brand manažeři na druhé straně stolu. Jako account manager se člověk dostane do kontaktu s každodenní realitou značky, jako stratég zase musí začít přemýšlet daleko víc byznysově, aby dokázal správně pracovat i s dlouhodobými obchodními cíli značky. Z pozice designera nebo copywritera je těžší všechny tyto souvislosti vnímat,” vysvětluje Jankovič.
„Samozřejmě chceme dělat kampaně, které budou mezi lidmi rezonovat a vyčnívat po kreativní stránce. Důležitější je ale to, aby naše práce doručovala výsledky, které klient potřebuje, a ideálně v takové míře, která předčí jeho očekávání,” dodává výkonná ředitelka agentury Magdaléna Křížová.
Od toho se odráží i dlouhodobé cíle, které si nový creative director Triadu pro svou práci stanovil – pracovat se všemi členy týmu, učit je chápat kontext každého agenturního klienta a také všech zadaných projektů. Aby bylo celému týmu jasné, proč klient potřebuje zadanou kampaň vytvořit a jaké jsou na jeho straně možnosti.