Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu

V agentuře začínal před deseti lety. Za své kampaně získal v posledních letech spolu s týmem několik ocenění včetně ADC Awards, zlaté Effie, Flemy nebo Zlatého středníku.

Díky různorodým profesním zkušenostem, které nabíral od nástupu do bratislavské pobočky Triad Advertising před deseti lety a během působení na pozicích account managera nebo stratéga, získal Rado Jankovič v agenturním světě nadhled, ze kterého těží i dnes, kdy jako kreativní ředitel vede tým, starající se o značky Plzeňského Prazdroje, Unileveru nebo Savencie.

„Pro creative directora je to možná trochu netradiční historie, díky ní jsem ale pochopil, jaké cíle a závazky mají brand manažeři na druhé straně stolu. Jako account manager se člověk dostane do kontaktu s každodenní realitou značky, jako stratég zase musí začít přemýšlet daleko víc byznysově, aby dokázal správně pracovat i s dlouhodobými obchodními cíli značky. Z pozice designera nebo copywritera je těžší všechny tyto souvislosti vnímat,” vysvětluje Jankovič.

„Samozřejmě chceme dělat kampaně, které budou mezi lidmi rezonovat a vyčnívat po kreativní stránce. Důležitější je ale to, aby naše práce doručovala výsledky, které klient potřebuje, a ideálně v takové míře, která předčí jeho očekávání,” dodává výkonná ředitelka agentury Magdaléna Křížová.

Od toho se odráží i dlouhodobé cíle, které si nový creative director Triadu pro svou práci stanovil – pracovat se všemi členy týmu, učit je chápat kontext každého agenturního klienta a také všech zadaných projektů. Aby bylo celému týmu jasné, proč klient potřebuje zadanou kampaň vytvořit a jaké jsou na jeho straně možnosti.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia