Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu

V agentuře začínal před deseti lety. Za své kampaně získal v posledních letech spolu s týmem několik ocenění včetně ADC Awards, zlaté Effie, Flemy nebo Zlatého středníku.

Díky různorodým profesním zkušenostem, které nabíral od nástupu do bratislavské pobočky Triad Advertising před deseti lety a během působení na pozicích account managera nebo stratéga, získal Rado Jankovič v agenturním světě nadhled, ze kterého těží i dnes, kdy jako kreativní ředitel vede tým, starající se o značky Plzeňského Prazdroje, Unileveru nebo Savencie.

„Pro creative directora je to možná trochu netradiční historie, díky ní jsem ale pochopil, jaké cíle a závazky mají brand manažeři na druhé straně stolu. Jako account manager se člověk dostane do kontaktu s každodenní realitou značky, jako stratég zase musí začít přemýšlet daleko víc byznysově, aby dokázal správně pracovat i s dlouhodobými obchodními cíli značky. Z pozice designera nebo copywritera je těžší všechny tyto souvislosti vnímat,” vysvětluje Jankovič.

Reklama
ČEZ

„Samozřejmě chceme dělat kampaně, které budou mezi lidmi rezonovat a vyčnívat po kreativní stránce. Důležitější je ale to, aby naše práce doručovala výsledky, které klient potřebuje, a ideálně v takové míře, která předčí jeho očekávání,” dodává výkonná ředitelka agentury Magdaléna Křížová.

Od toho se odráží i dlouhodobé cíle, které si nový creative director Triadu pro svou práci stanovil – pracovat se všemi členy týmu, učit je chápat kontext každého agenturního klienta a také všech zadaných projektů. Aby bylo celému týmu jasné, proč klient potřebuje zadanou kampaň vytvořit a jaké jsou na jeho straně možnosti.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)