Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé problematice finanční gramotnosti, má na starosti kreativní tým marketingové agentury We Are Signature.
V rámci celé kampaně se kromě informativních videí s Kovym připravily i krátké upoutávky nebo oblíbený Q&A rozhovor o investování. “Kovy pro nás byla jasná volba. Nejen z hlediska záběru a témat jeho videí, ale také z hlediska zásahu a cílové skupiny. A navíc platformu Portu sám aktivně víc než rok využívá a zná její rozhraní,“ říká Tereza Fišer head of marketing & managing partner We Are Signature . Kampaň běží na sociálních sítích Facebook a Instagram, PPC kampaně na Google, Seznamu a klade za cíl vymýtit nejrůznější předsudky o investování
“Rád si vybírám spolupráce, které mají přesah, komunikují něco hodnotného a zároveň se jedná o produkt nebo službu, se kterou mám osobní zkušenost. Kampaň má za primární cíl šířit osvětu a zlepšovat finanční gramotnost. A jen málokteré téma je v dnešní době důležitější,” dodává ke spolupráci Kovy.
Kreativní a strategické uchopení: Kristýna Szkanderová a Tereza Fišer
Influencer marketing: Tereza Fišer
Grafické zpracování: Vojtěch Petr
Výkonnostní kampaně: Mária Petrášová
Copywriting tým: Natálie Mayahová, Tereza Winklerová, Gabriela Michálková
Produkční část: Tereza Fišer a Adam Helma
Výběr a zajištění propojení online kampaně s offline: Kristýna Szkanderová
PR zastoupení: Lucie van Koten, Veronika Poláková