Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé problematice finanční gramotnosti, má na starosti kreativní tým marketingové agentury We Are Signature.

V rámci celé kampaně se kromě informativních videí s Kovym připravily i krátké upoutávky nebo oblíbený Q&A rozhovor o investování. “Kovy pro nás byla jasná volba. Nejen z hlediska záběru a témat jeho videí, ale také z hlediska zásahu a cílové skupiny. A navíc platformu Portu sám aktivně víc než rok využívá a zná její rozhraní,“ říká Tereza Fišer head of marketing & managing partner We Are Signature . Kampaň běží na sociálních sítích Facebook a Instagram, PPC kampaně na Google, Seznamu a klade za cíl vymýtit nejrůznější předsudky o investování

“Rád si vybírám spolupráce, které mají přesah, komunikují něco hodnotného a zároveň se jedná o produkt nebo službu, se kterou mám osobní zkušenost. Kampaň má za primární cíl šířit osvětu a zlepšovat finanční gramotnost. A jen málokteré téma je v dnešní době důležitější,” dodává ke spolupráci Kovy.

Kreativní a strategické uchopení: Kristýna Szkanderová a Tereza Fišer 

Influencer marketing: Tereza Fišer

Grafické zpracování: Vojtěch Petr

Výkonnostní kampaně: Mária Petrášová 

Copywriting tým: Natálie Mayahová, Tereza Winklerová, Gabriela Michálková

Produkční část: Tereza Fišer a Adam Helma

Výběr a zajištění propojení online kampaně s offline: Kristýna Szkanderová

PR zastoupení: Lucie van Koten, Veronika Poláková

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia