Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Online komunikaci Mattonky získal Outbreak

Agentura Outbreak zvítězila ve výběrovém řízení společnosti Mattoni 1873 na strategický koncept a realizaci dlouhodobé komunikace minerální vody na sociálních sítích a v onlinu.

Výběrového řízení se zúčastnily celkem tři agentury. „Z prezentovaných konceptů nás jednoznačně oslovila cesta Outbreaku. Prezentovali silný názor a strategii, která přesahovala náš původní brief. Ukázaly nám jak vdechnout život naší značce prostřednictvím social media a online prostoru,” říká Miroslava Moravcová, senior manažerka značky Mattoni. 

Středoevropská skupina se sídlem v ČR loni vyrobila více než 1,6 miliardy lahví. Objem výroby se tak ve srovnání s rokem 2019 i přes nepříznivou situaci snížil pouze mírně. Společnosti loni klesly tržby jen o 2,7 procenta na patnáct miliard korun. 

Reklama
MMcite
Tereza Stará
Pavel Latoň

Z Outbreaku se o Mattonku postarají Tereza Stará a Pavel Latoň. Mezi významné klienty Outbreaku patří například největší světový výrobce nemocničních lůžek Linet, pro nějž agentura vytváří  brandové i produktové kampaně pro trh v USA, kde má značka největší růstový potenciál. Dalšími klienty jsou LMC, Skanska nebo Walmark.

Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)