Agentura Outbreak zvítězila ve výběrovém řízení společnosti Mattoni 1873 na strategický koncept a realizaci dlouhodobé komunikace minerální vody na sociálních sítích a v onlinu.
Výběrového řízení se zúčastnily celkem tři agentury. „Z prezentovaných konceptů nás jednoznačně oslovila cesta Outbreaku. Prezentovali silný názor a strategii, která přesahovala náš původní brief. Ukázaly nám jak vdechnout život naší značce prostřednictvím social media a online prostoru,” říká Miroslava Moravcová, senior manažerka značky Mattoni.
Středoevropská skupina se sídlem v ČR loni vyrobila více než 1,6 miliardy lahví. Objem výroby se tak ve srovnání s rokem 2019 i přes nepříznivou situaci snížil pouze mírně. Společnosti loni klesly tržby jen o 2,7 procenta na patnáct miliard korun.
Z Outbreaku se o Mattonku postarají Tereza Stará a Pavel Latoň. Mezi významné klienty Outbreaku patří například největší světový výrobce nemocničních lůžek Linet, pro nějž agentura vytváří brandové i produktové kampaně pro trh v USA, kde má značka největší růstový potenciál. Dalšími klienty jsou LMC, Skanska nebo Walmark.