Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nova více vyprofiluje menší stanice. Každá může vyrůst až o tři procenta

Malé stanice skupiny se obsahově příliš přiblížily hlavní TV Nova a v nadcházejícím roce je bude nutné více vyprofilovat a programově odlišit. Podle nového marketingového ředitele TV Nova, Jakuba Strýčka, je to cesta k jich větší sledovanosti a následně lepším inzertním příjmům. Na rozdíl od stanic Nova Sport se o zpoplatnění zbývajícího čtyřlístku stanic neuvažuje.

„TV Nova jako taková splňuje očekávání plně funkčního stroje generujícího enormní množství reklamního prostoru, naopak zlepšit se můžeme u malých stanic. Jak z pohledu obsahu, tak z pohledu positioningu. Vidíme nich velký potenciál, trh rozhodně není saturovaný. Na každé z nich máme ještě možnost vyrůst o dvě, tři procenta,“ sdělil MaM Jakub Strýček, nový marketingový ředitel TV Nova.

Jako jediná přitom velkou změnou neprojde Nova Cinema, kterou čeká jen „refresh“.  Změny se mají nejvíce týkat stanic Nova 2, Nova Gold a Nova Action. „Ty si zaslouží naši velkou pozornost a budeme je profilovat. Výkon skupiny tak můžeme velmi efektivně zvýšit,“ doplňuje Strýček s tím, že o zpoplatnění v nejbližším roce nemůže být řeč. „Určitě to není v plánu na tento rok. Inzertní příjem je pro nás pořád důležitým pilířem,“ uzavírá.

Reklama
ČEZ

Nova Cinema je nejstarší malou stanicí Nova Group. Začala vysílat 1. prosince 2007. Od 1. října 2008 se přidala Nova Sport 1 (dříve Galaxie Sport). Nova Sport 2 do nabídky přibyla až později. S větším odstupem začala vysílat 14. července 2012 Nova Action. Smíchov TV, (od 2017 pod názvem Nova 2), začala vysílat 23. prosince 2012. Nova Gold se k nabídce přidala 22. února 2013.  

Menší stanice provozuje i konkurenční Prima, zpravodajskou CNN Prima News, Prima Cool, Prima Zoom, Prima Max, Prima Love a Prima Krimi. Například Prima Cool oslaví 1. dubna dvanácté narozeniny. Od počátku vysílání je typická specifickou grafikou a „hláškami“, které pro Primu vymýšlí kreativní tým Departmentu. Hasem stanice je Jan Dolanský.

Menší stanici má i veřejnoprávní ČT. Od loňského jara například experimentálně vysílá kanál pro seniory ČT3. Jeho další pokračování je navázáno na finanční zajištění. O osudu stanice by se mělo rozhodovat 24. března.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)