AKTUALIZOVÁNO Výběrové řízení ministerstva zdravotnictví pro nákup mediálního prostoru k očkovací kampani vyhrála společnost Remmark. Smlouva na zakázku ve výši 50 milionů korun byla podepsána dnes. Kampaň odstartuje 12. dubna.
MAM informaci potvrdili CEO Remmark Roman Heřman a bývalý výkonný ředitel TV Barrandov a vydavatelství Empresa Media Jaromíra Soukupa Daniel Köppl, který pomáhá resortu s komunikací. Děje se tak ve chvíli, kdy finišuje příprava kampaně iniciativy Cesta ven, která má ještě více Čechů přesvědčit o nutnosti očkování. Resort Remmark vybral v jednacím řízení bez uveřejnění. Ministerstvo se při přípravě tendru spojilo s Asociací mediálních agentur (ASMEA), která pomohla s návrhem mediatypů a parametry výběrového řízení.
Ve výběrovém řízení na nákup mediálního prostoru byla hodnocena nejen jednotková cena (CPP, CPT), ale i kvalitativní parametry mediálního mixu (reach, počty unikátních uživatelů či auditované náklady). Vzhledem k hodnoticím kritériím mohou být v kampani využita média měřená standardními výzkumy sledovanosti (TV metry, Media projekt, Radio projekt, Netmonitor), tedy média, u kterých je jejich dosah doložitelný výzkumy s „one currency“ standardy.
„Chceme velmi poděkovat mediálním domům, které se rozhodly na naši žádost podpořit tuto celospolečensky potřebnou kampaň velmi vstřícnými podmínkami a nabídly pro realizaci kampaně nadstandardní součinnost z hlediska pružného plánování i cenové úrovně, čímž se významně zvýší dosah a frekvence kampaně,“ sdělil MAM Roman Heřman, člen představenstva Remmarku.
„Příležitost poskytnout prostor do dlouho očekávané mediální kampaně dostanou média, která splňují parametry zadavatele a přispějí k naplnění garantovaných mediálních ukazatelů“, doplnil Jiří Tošer, který má kompletní plánování kampaně v Remmarku na starosti s tím, že termín zahájení kampaně je plánováno na 12. dubna. K tomuto datu bude kampaň k vidění v televizi, v tisku, na zpravodajských portálech a v rádiích. Detailní plán se podle Remmarku bude připravovat v nejbližších dnech.
Polovina celkové částky (25 milionů korun včetně DPH) je určena na nákup prostoru pro televizní spot v délce 30 sekund na minimálně dvou stanicích. Na tištěné celostrany chce resort vyčlenit 10,7 milionu korun, 8 milionů korun má putovat do online na zpravodajské weby, na celoplošné a regionální rozhlasové stanice půjdou 4 miliony korun a 2,3 miliony korun na OOH.
Remmark není ve veřejném sektoru žádným nováčkem. Reklamní prostor zajišťovala pro pražský magistrát nebo některé další resorty.